Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vadné sektory v HDD

Od: lukas92 odpovědí: 11 změna:

Dobrý den


již delši dobu mám problém s PC,konkretně mám na myslí HDD.Problém je v tom,že PC
normálně,ale jen po dobu určitou.Pokaždé,když restartuju PC jede jak má,ale po nějakém
čase se začne strašně sekat.Pokud udelám restart,tak PC opět jede rychlosti jakou má jet,
ale to je jen otazka času,kdy se zase celý zaseka.Potřeboval bych od Vás radu,či se jedna
o tzv.vadné sektory na HDD,nebo mám jit hledat přičinu přimo v procesoru?

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

praivo*
hodnocení

3x

Ani jedno. Stáhni si Speccy a dej sem screenshot.

doplněno 01.09.13 15:48:

Stáhni si HijackThis ( tiny.cc/... ), spusť jako správce (administrátor), klikni na "Do a system scan and save a logfile"a vytvořený log.txt mi pošli na admin[zavináč]pctipy.net.

lukas92
hodnocení

Přikládám obrazek,omlouvám se,ale nevím jak se zde vkladaji screeny,tak to uploadnu na jiny web.
imgworld.cz/...

lukas92
hodnocení

Přikládám obrazek,omlouvám se,ale nevím jak se zde vkladaji screeny,tak to uploadnu na jiny web.

Vadné sektory v HDD
lukas92
hodnocení

Odeslal jsem vam dany log.
Dam ho i zde,snad nic tym neskazim

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.5
Scan saved at 15:53:20, on 1.9.2013
Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Unable to get Internet Explorer version!
Boot mode: Normal
Running processes:
C:WINDOWSSystem32smss.exe
C:WINDOWSsystem32winlogon.exe
C:WINDOWSsystem32services.exe
C:WINDOWSsystem32lsass.exe
C:WINDOWSsystem32svchost.exe
C:WINDOWSSystem32svchost.exe
C:WINDOWSsystem32spoolsv.exe
C:WINDOWSExplorer.EXE
C:WINDOWSsystem32RunDLL32.exe
C:Program FilesNVIDIA CorporationNVIDIA Update Core
vtmru.exe
C:WINDOWSRTHDCPL.EXE
C:WINDOWSsystem32ctfmon.exe
C:WINDOWSsystem32
vsvc32.exe
C:Program FilesGoogleUpdateGoogleUpdate.exe
C:WINDOWSsystem32wscntfy.exe
C:Program FilesSkypePhoneSkype.exe
C:Documents and SettingsOwnerData aplikacíuTorrentutorrent.exe
C:Program FilesGoogleChromeApplicationchrome.exe
C:Program FilesGoogleChromeApplicationchrome.exe
C:WINDOWSsystem32svchost.exe
C:Program FilesGoogleChromeApplicationchrome.exe
C:Program FilesGoogleChromeApplicationchrome.exe
C:Documents and SettingsOwnerDokumentyDownloadsHijackThis.exe
R0 - HKCUSoftwareMicrosoftInternet ExplorerMain,Start Page =
R0 - HKCUSoftwareMicrosoftInternet ExplorerMain,Local Page =
R0 - HKLMSoftwareMicrosoftInternet ExplorerMain,Local Page =
R1 - HKCUSoftwareMicrosoftInternet Connection Wizard,ShellNext = http://seznam.cz/
R0 - HKCUSoftwareMicrosoftInternet ExplorerToolbar,LinksFolderName =
R3 - Default URLSearchHook is missing
O4 - HKLM..Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:WINDOWSsystem32NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM..Run: [NvMediaCenter] RunDLL32.exe NvMCTray.dll,NvTaskbarInit -login
O4 - HKLM..Run: [nwiz] C:Program FilesNVIDIA Corporation
view
wiz.exe /installquiet
O4 - HKLM..Run: [Nvtmru] "C:Program FilesNVIDIA CorporationNVIDIA Update Core
vtmru.exe"
O4 - HKLM..Run: [RTHDCPL] RTHDCPL.EXE
O4 - HKCU..Run: [CTFMON.EXE] C:WINDOWSsystem32ctfmon.exe
O4 - HKCU..Run: [DAEMON Tools Lite] "C:Program FilesDAEMON Tools LiteDTLite.exe"-autorun
O4 - HKUSS-1-5-19..Run: [CTFMON.EXE] C:WINDOWSsystem32CTFMON.EXE (User LOCAL SERVICE)
O4 - HKUSS-1-5-20..Run: [CTFMON.EXE] C:WINDOWSsystem32CTFMON.EXE (User NETWORK SERVICE)
O4 - HKUSS-1-5-21-1801674531-1078145449-2146785337-1005..Run: [CTFMON.EXE] C:WINDOWSsystem32CTFMON.EXE (User UpdatusUser)
O4 - HKUSS-1-5-18..Run: [CTFMON.EXE] C:WINDOWSsystem32CTFMON.EXE (User SYSTEM)
O4 - HKUS.DEFAULT..Run: [CTFMON.EXE] C:WINDOWSsystem32CTFMON.EXE (User Default user)
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:WINDOWSNetwork Diagnosticxpnetdiag.exe
O9 - Extra Tools menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:WINDOWSNetwork Diagnosticxpnetdiag.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:Program FilesMessengermsmsgs.exe
O9 - Extra Tools menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:Program FilesMessengermsmsgs.exe
O13 - DefaultPrefix:
O13 - WWW Prefix:
O13 - Home Prefix:
O13 - Mosaic Prefix:
O13 - FTP Prefix:
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:PROGRA~1COMMON~1SkypeSKYPE4~1.DLL
O22 - SharedTaskScheduler: Browseui preloader - {438755C2-A8BA-11D1-B96B-00A0C90312E1} - C:WINDOWSsystem32rowseui.dll
O22 - SharedTaskScheduler: Proces mezipaměti kategorií součástí - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C:WINDOWSsystem32rowseui.dll
O23 - Service: Služba Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:Program FilesGoogleUpdateGoogleUpdate.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:Program FilesGoogleUpdateGoogleUpdate.exe
O23 - Service: NVIDIA Driver Helper Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:WINDOWSsystem32
vsvc32.exe
O23 - Service: NVIDIA Update Service Daemon (nvUpdatusService) - NVIDIA Corporation - C:Program FilesNVIDIA CorporationNVIDIA Update Coredaemonu.exe
O23 - Service: Skype Updater (SkypeUpdate) - Skype Technologies - C:Program FilesSkypeUpdaterUpdater.exe
--
End of file - 4258 bytes
praivo*

Tak já taky odpovím tady:

Není tam nic vysloveně špatného, ale v rámci zrychlení počítače doporučuji přejít na jiný prohlížeč:

1. Nainstaluj si některý z alternativních prohlížečů se stejným jádrem (a tedy i podobným vzhledem a ovládáním)- třeba SRWare Iron (na těch stránkách najdeš i porovnání Ironu s Chromem = důvody, proč Chrome nedoporučuji) nebo COMODO Dragon (u toho si nejsem jistý, jestli v něm funguje dále zmíněná synchronizace).

2. Přihlaš se do Chromu i nového prohlížeče účtem na Googlu (@gmail.com)

3. Počkej, až se ti zesynchronizují uživatelská data (rozšíření, motivy, nastavení...). Teoreticky by běžící Chrome ani neměl být potřebný, ale jistota je jistota.

4. Chrome odinstaluj přes Revo Uninstaller v pokročilém režimu (viz vi, všechen nalezený odpad smaž.

5. Pro jistotu restartuj počítač a pročisti CCleaner em.

6. HOTOVO!


doplněno 01.09.13 17:30:

A Speccy jsi spustil hned po restartu, nebo až když se to začalo sekat?

lukas92
hodnocení

dobře,udělám to.Mockrat děkuju,uklidnili jste mě.

 

iz*
hodnocení

0x

Jaký operační systém používáte a jak velkou máte paměť? Mně se počítač i NB sekají s málem paměti, NB i v případě přehřátí. Problém může být i v nějaké aplikaci.

Nevšiml jste si, jestli se počítač neseká při používání určitého programu? Nebo je to pokaždé při jiné činnosti?

lukas92
hodnocení

ivzez,Počitač se mi bohůžel začne sekát při jakekoliv činosti,to i když na něm nic nedělam.Včera jsem přeinstaloval windows,myslel jsem že to můj problém vyřeši,ale spletl jsem se,proto se obracim na Vás.

fribble*

O stavu disku vám poví všechno CrystalDiscInfo - stahuj.centrum.cz/...

 

joudic*
hodnocení

0x

disk vam umira a dava signal zalohovat data, nez bude pozde :) nechte disk opravit klasickym chkdsk v prikazovem radku (viz google) a dejte na nej mene dulezita data a kupte si systemovy HDD novy (pri dnesnich cenach je to pakatel i pokud jste dite a musi vam jej koupit rodice)

 

praivo*
hodnocení

0x

Ještě zkus nainstalovat nějaký Linux (např. Xubuntu), jestli se taky bude sekat.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]