Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Ztráta kolonky Přeposlat u emailu

Od: marki* odpovědí: 4 změna:

Dobrý den, poraďte prosím někdo, ztratila se mi kolonka Přeposlat u emailu. Nemohu přeposílat emaily. Víte někdo co s tím? Díky

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

terra483*
hodnocení

0x

zdravím,
nevím jestli pomůžu... Když si otevřu složku "doručené", zobrazí se mi všechny maily. Nad nimi mám pouze "přesunout ","označit ", "smazat", "spam". Teprve potom, co si jednotlivý mail otevřu, naskočí i okénko "přeposlat". Nevím, jak je to u jiných OS, mám Win7.

 

praivo*
hodnocení

0x

Hlavně by to chtělo napsat, jestli používáš klienta (např. Thundebird) nebo webové rozhraní a u jakého poskytovatele (Seznam, Centrum, Google, Yahoo!...) tu schránku máš.

 

iz*
hodnocení

0x

Neztratila. Já mám e-maily u různých poskytovatelů a u všech je možnost "přeposlat" až v otebřeném e-mailu.

marki*
hodnocení

To vím, vždy když jsem ho otevřela tak tam bylo a teď není, četla jsem různé diskuse, a naposledy v červnu 2013 tam bylo od lidí uvedeno, že mají ten samý problém.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]