Nejste přihlášen/a.
Víc jak před rokem mi kamarádka nainstalovala bezplatný antivirový program AVG. Byla jsem s ním nesmírně spokojená. Ale před nedávnem mě upozornil, že jestli ho chci, tak musím zakoupit licenci. A pokaždé mě upozorňoval, kolik dnů mi zbývá. Předvčerem mi sdělili, že program AVG je vypnutý, ať si ho koupím a obnovím. Když se ho snažím spustit, píše, že je nainstalovaný, ale vypnutý. Ať zaplatím. Nemůžu pc Vincenta nechat bez antivirového programu, platit se mi nechce a nevím, jak nesnadnějí z této situace ven. Prosím o radu, ale opravdu co nejpodrobněji, bez cizích slov. Jsem nenapravitelný laik. Děkuji
AVAST free. Mám ho řadu let a nemám důvod si stěžovat.
Stáhnout můžeš TADY. Před instalací odinstaluj AVG!
Rozhodne nedavejte Avast - to je takovy bastl ze z pocitace budete mit doslova plazici se mrtvolu. Pokud se systemem budete zachazet jako clovek a neinstalovat kdovijake uzitecne exe soubory tak nemate zadny problem bez jakehokoli antiviru. Nezapomente si ve spravci uzivatelskych uctu vytvorit ucet pro bezeho uzivatele a tento pouzivat primarne. Naprosta vetsina lidi pouziva ucet administratora a to je zasadni bezpecnostni problem. Dluzno pripomenout ze je treba vsechny ucty chranit heslem a to ne z dovodu aby Vam takm nechodili treba sourozenci ci deti ale ze systemovych duvodu.
souhlas s 1. vetou, ale v zadnem pripade ne se zbytkem, btw ja mam NOD32 uz pres 10 let a nehodlam na tom nic menit
Chlapi, pooozdě. Je tam! Ale nezapomeňte, že já jsem stará paní a nikam nespěchám a chudák Vincent pro mně odvádí stejnou práci jako počítadlo, sčot. Potřebuji internet a malí vnoučci si občas pustí nějakou hru s ovečkou a víc neznáme. :DSpokojenost, jen mi pořád nabízí avast doplňky a tím mě silně mate! Ale já ho vyhmátnu a zarazím mu to. Krásné léto a krásné prázdniny