Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Wifi notebook neindikuje hardware??

Od: axxo* odpovědí: 11 změna:
Ahoj mam problem s indikaci integrovane wifi ve svem notebooku. Notebook je fujitsu - siemens. Na jeho pocatcich jsem se pres wifi normalne pripojoval, už nejakou dobu toto pripojeni nepotrebuju ale opet nastala situace ze ano. Ovsem v notebooku nemohu nalezt ani seznam wifi pripojeni v dosahu a notebook toto zarizeni neindikuje i presto ze zmacknu tlacitko pro wifi a ono sviti jako aktivni. Nejsem uplny laik ale ani po hledani v seznamu hardwaru rucne jsem ho nenasel.

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x
A co FN+klávesa na zaktivnění wifi? To že je přepnutý přepínačještě nemusí nic znamenat...
axxo*
hele a jiny problem když už na me nekdo reagoval...:) mam wi-fi modem pripojeny k stolnimu pc. je to adsl od 02 ale zaroven wifi...mam nezabezpecenou sit kterou jsem udelal pres web configurator vypada to takhle:
Wireless Setting Access PointEnableDisable Channel ID
ALBANIA
ALGERIA
ARGENTINA
ARMENIA
AUSTRALIA
AUSTRIA
AZERBAIJAN
BAHRAIN
BELARUS
BELGIUM
BELIZE
BOLIVIA
BRAZIL
BRUNEI
BULGARIA
CANADA
CHILE
CHINA
COLOMBIA
COSTA RICA
CROATIA
CYPRUS
CZECH REPUBLIC
DENMARK
DOMINICAN REPUBLIC
ECUADOR
EGYPT
EL SALVADOR
ESTONIA
FINLAND
FRANCE
GEORGIA
GERMANY
GREECE
GUATEMALA
HONDURAS
CHINA HONGKONG
HUNGARY
ICELAND
INDIA
INDONESIA
IRAN
IRELAND
ISRAEL
ITALY
JAPAN
JORDAN
KAZAKHSTAN
NORTH KOREA
KOREA REPUBLIC
KUWAIT
LATVIA
LEBANON
LIECHTENSTEIN
LITHUANIA
LUXEMBOURG
CHINA MACAO
MACEDONIA
MALAYSIA
MEXICO
MONACO
MOROCCO
NETHERLANDS
NEW ZEALAND
NORWAY
OMAN
PAKISTAN
PANAMA
PERU
PHILIPPINES
POLAND
PORTUGAL
PUERTO RICO
QATAR
ROMANIA
RUSSIA
SAUDI ARABIA
SINGAPORE
SLOVAKIA
SLOVENIA
SOUTH AFRICA
SPAIN
SWEDEN
SWITZERLAND
SYRIA ARAB REPUBLIC
CHINA TAIWAN
THAILAND
TRINIDAD AND TOBAGO
TUNISIA
TURKEY
UKRAINE
UNITED ARAB EMIRATES
UNITED KINGDOM
UNITED STATES
URUGUAY
UZBEKISTAN
VENEZUELA
VIETNAM
YEMEN
ZIMBABWE
Undefined

Auto Channel Select
Channel01 2412MHz