Nejste přihlášen/a.
Ahoj. Zničeho nic při zapnutí na vypnutí počítače se mi zvětšila plocha, hry. Zkoušela jsem: OVLÁDACÍ PANELY, ZOBRAZENÍ, NASTAVENÍ, ROZLIŠENÍ OBRAZOVKY ale nejde mi hejbat ze šipkou. Nevíte co s tím? Díky.
Já nejsem technik je mi jedenáct . Vše jde v pohodě akorát se mi vše zvětšilo a nejdou mi hry (můj nový příspěvek). Třeba tady musím hýbat po straně šipkami (nahoru,dolu,doleva,doprava). Omlouvám se že odpověď je za delší dobu poradte.cz mi kontroluje příspěvky a trváto cca 10 hodin.
jestli chápu správně, tak je vážně problém jen s rozlišením (že se nevejde pak obraz na obrazovku a musí se hýbat šipkami je jedno). Takže viz můj první příspěvek.
Pokus se nepletu, máš notebook - tak mi napiš, co je zač a já ti ten soubor pošlu.
doplněno 13.06.13 17:10:Máš monitor připojen na základní desku (konektor svisle; 1), nebo je v tom grafická karta (2)?
1. Stáhni si Speccy vlož sem snímek (screenshot) okna (potřebuji označení základní desky).
2. Totéž, nebo z počítače sundej levou bočnici a opiš označení na grafické kartě (bude tam něco jako Gigabyte, ATI, AMD, nVidia, Asus, Sapphire, MSI...).
Případně, pokud byl počítač koupen jako hotová sestava, by na něm někde (pravděpodobně na zadní stěně) mělo být nějaké označení od výrobce.
Z nějakého důvodu ti zmizely ovladače grafické karty. Napiš mi model karty/počítače a OS, najdu ti je.
Klikni pravým tlačítkem na ikonu "Tento počítač" a z kontextového menu vyber "Vlastnosti".
Pak vyber kartu "Hardware" a klikni ma tlačítko "Správce zařízení".
Otevře se ti okno s veškerým hardwarem v PC. Ideálně by neměla být před žádným HW výstraha, ale PC poměrně často pracuje dobře i v případě, že se někde objeví.
Podívej se, jestli máš v pořádku "Grafické adaptéry" a "Monitor" (rozklikni si nabídku a opět zvol vlastnosti).
Pak vyber kartu "ovladač" a můžeš zkusit kliknout na "aktualizovat ovladač".
___ Přípasdně sem uveď, co ti to hlásí.