Jak najít v počítači smazané foto

Od: Datum: 09.06.13 23:32 odpovědí: 3 změna: 10.06.13 00:26

Dobrý den, v rámci dělání si pořádku v počítači jsem si smazal fotografii, kterou bych rád dohledal zpět. Hledal jsem ji v Koši, ale neuspěl jsem. Pokusil jsem se její název (S2130006) zadat do Hledat a opět se neobjevila. Zkusil jsem tedy zadat do Hledat další foto (S2130004) ze složky, kde byla mnou hledaná fotografie také a ani ta se po vyhledávání neobjevila, byť ve složce stále existuje, jde otevřít a prohlédnout...jen ji při automatickém vyhledávání "nemůže" PC najít. Nevíte jaký způsob při vyhledávání zvolit, abych byl úspěšnější? Děkuji za odpověď.

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Od: k2
Datum: 09.06.13 23:38

Predne hledate-li neco, co je smazane, tak OKAMZITE prestat PC pouzivat. Pak pouzit nejaky program na obnovu smazanych dat. Dalsim pouzivanim PC snizujete pravdepodobnost obnoveni souboru.

Ohodnoceno: 0x

Datum: 09.06.13 23:55
Stáhněte si ( nejlépe na jiný oddíl HDD než na kterém máte fotky) program Recuva, který umí najít a obnovit smazané soubory.
Takový program je dobré mít v PC stále nainstalovaný, protože při jeho nynější instalaci můžete právě tu fotku přepsat.
http://www.stahuj.centrum.cz/…e_nastroje/obnova_dat/recuva/
Ohodnoceno: 2x

Od: mowla*
Datum: 10.06.13 00:26

Jen doplním Hejkala - pokud nemáš na HD více oddílů, stáhni a nainstaluj RecuvaPortable ( http://www.piriform.com/recuva/download/portable ) na jiný disk - flash, CD/DVD, externí HD - prostě kamkoli jinam, protože jakýkoli zápis na oddíl, kde by smazaná fotka měla být, zvyšuje riziko, že bude přemazaná a tudíž už neobnovitelná - a i pouhá instalace běžného SW (tedy verze non-portable) zapisuje na systémový disk (minimálně do registrů, používá temp...).