Nejste přihlášen/a.
Ahoj. Vůbec netuším z jakého důvodu, ale zničehonic se nemůžu dostat do své mailové schránky na Seznamu. Do schránky se můžu přihlásit, ale když kliknu na Doručené nebo na konkrétní mail, tak mě to do mailů nepustí a vyskočí mi okno viz foto. Vůbec netuším, co to po mně chce, a v čem je chyba. Dokážete mi, prosím, někdo poradit? Předem díky.
doplněno 27.05.13 22:13:Omlouvám se, fotka je tady
Skús klepnúť na tú kolonku Otvoriť. Malo by sa to otvoriť. Aj uložiť by malo, len si treba potom v ďaľšom určiť misto kam.
Toto takto robí Firefox, keď máš nastavené , čo s emalom ďalej.
Když dám uložit, tak se mi to "něco" uloží na disk jako nějaký soubor s příponou .part. Když ho pak na disku otevřu, spustí se mi Windows Media Center a to je všechno. Do schránky mě to následně stejně bohužel nepustí. Pak jsem zkusila dát Otevřít pomocí Windows Media Center, ale opět se jen otevře tento program a do schánky dál nemůžu. At dělám co dělám, tak mi tam to okno, které je vidět na té původní fotce, vyskakuje pořád dokola, a do mailu mě to nepustí.
Otevřete si ve Firefoxu Nástroje - Možnosti nebo Firefox - Možnosti (podle nastavení hlavní nabidky) Vyberte záložku Aplikace.
V seznamu najděte mailto. (když klepnete nahoře na Typ obsahu, tak se položky srovnají podle abecedy)
Klepněte na něj, vpravo bude nejspíš vždy se dotázat. Klikněte na šipku vpravo a z nabídky vyberte jak chcete emaily otevírat. Předpokládám, že Použít Seznam.
Viz foto
doplněno 27.05.13 23:37:Zkusila jste restart Firefoxu?
Případně restart do Nouzového režimu? Při spouštění Firefoxu podržte Shift. Spustí se to bez doplňků. Pokud to pomůže, tak po jednom povolovat doplňky a tak zjistit který to dělá.
Jestli ani to ne, tak pak už jedině přeinstalovat Firefox.
doplněno 28.05.13 00:09:Může být poškozený profil. Ten se při přeinstalování zachová. Zkuste vytvořit nový profil. Návod zde
pepr@ nastavila jsem vše tak, jak píšete, ale bohužel je to pořád stejné. At kliknu na "Doručené" nebo na jakýkoliv konkrétní mail, vždycky vyskočí to samé okno, které jsem přikládala na fotce. Když se přihlásím z tabletu, tak se do schránky bez problémů dostanu. Problém je jen na notebooku.
Dobrý den, zkuste ještě vyčistit mezipaměť a cookies v prohlížeči. Zkazit se tím nic nemůže a mohlo by to pomoci. Tedy v nastavení prohlížeče najít tu možnost vymazání a udělat to. Zdravím!
Doporučil bych zkusit použít jiný prohlížeč (Intenet Explorer, Google Chrome,...). Problém by to mělo vyřešit - tyto prohlížeče nic takového jako Firefox nechtějí.
Tak to nebylo to zrovna nejlepší řešení. Možná to v něm funguje, ale jinak je to opravdu prohlížeč na dvě věci. Ten seznam tady vypisovat nebudu, protože spěchám do školy, ale místo toho zkus alespoň Chromium, je to skoro to samé co Chrome, ale mnohem lepší.
doplněno 29.05.13 18:12:Dobrá, a doporučuji do nového PC opravdu Chrome neinstalovat.
Potřebovala jsem to vyřešit hlavně rychle, protože mailovou schránku využívám pro práci a potřebovala jsem se do ní nějak dostat. Přes Chrome tak řeším jen poštu, na všechno ostatním používám dál Mozillu, která mi vyhovuje. Navíc ted budu pořizovat nový počítač, takže je to jen krátkodobé dočasné řešení.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.