Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Neustálé výpadky Wi-Fi - ostatním funguje?

Od: gee odpovědí: 8 změna:

Po tom, co mi byl přeinstalován operační systém (Windows 7 64-bit) mi neustále vypadával internet - přibližně každé dvě hodiny přestl internet fungovat, po chvíli se bez důvodu zase připojil, při manuálním připojováním mi vyjela hláška Systém Windows se nemůže připojit k síti /jméno sítě/. Přišel servisman, aby to opravil a od té doby, co to udělal, je to ještě horší. K síti se připojím, ale po minutě nebo i několika mi vždy vypadne a znovu se připojit sice manuálně jde, nicméně zase, načtu jednu stránku a je to v... Nemůžu nic stáhnout, nemůžu se dívat na seriály online, shlédnout video, odeslat email - v tom připadě ztratím veškerá data, jsem úplně zoufalá. PC se připojí na jakoukoliv jinou síť - na internátě, v zaměstnání, ve škole, v internetové kavárně bez jakéhokoli problému. Stejně tak se u nás připojí jakékoli jiné počítače i můj iPod, opět bez potíží. Kde může být problém? Připojení je domácí, WPA-2 zabezpečení. Heslo je zadané správně.

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

kangaroo*
hodnocení

0x

Používáte Windows Wifi prostředí nebo jedete přes ten Wifi program od výrobce Wifi karty? Co máte za Wifi router?

doplněno 05.05.13 22:23:

Ta reinstalace Windows 7 byla načisto nebo přes Windows XP upgrade?

gee
hodnocení

-Windows Wi-Fi prostředí

-ASUS RT-N66U

-Byla načisto, i původní notebook byl dodán s Win7

 

pijan*
hodnocení

0x

Vyzkoušejte se připojit k síti ještě jiným zařízením WiFi, v podobě USB. Pakliže problém bude přetrvávat, bude řešení nejspíše v routeru.

Otázkou však je, zda-li se připojíte k síti, což není totéž, jako k internetu. Toto propojení ovládá router, který vám to může znemožnovat

gee
hodnocení

Síť se vždy po ani ne minutě odpojí, tím pádem mi spadne i internet. Problém s touterem je, že jinak funguje naprosto perfektně, připojí se k němu všechny ostatní počítače i mobilní zařízení v domácnosti.

K domácí síti jsem se zkoušdla připojit vším možným, problém zůstal stejný. K jakékoli jiné síti se přitom připojím.

 

kangaroo*
hodnocení

0x

Zkuste vzít notebook uplně k routeru, je nějaká změna?

Když vezmete notebook k routeru a propojíte klasickým rj45 kabelem vše je OK?

Taky to vidim na ten router chce to projet admin nastavení v routeru + manuál + údaje od Internet poskytovatele.

Nejlépe resetovat router do továrního nastavení a zadat znovu provider údaje.

Taky zkuste router na chvilku vypnout/zapnout.

doplněno 06.05.13 09:27:

A kolik to ukazuje sílu signálu wifi - doma?

gee
hodnocení

U routeru už jsem byla, problém je naprosto identický, nefunguje ani po propojení kabelem. Router už jsem resetovala dvakrát, ani jednou se nic nezměnilo. Zkoušela jsem také resetovat vešekeré připojení k notebooku, smazat a znovu přidat síť do seznamu, ani jedno nebylo nic platné. Síla signálu je stále mezi plný - 3 čárky, protože většinou sedím přímo pod routerem (3 metry plus strop).

pijan*

Jak to vypadá, noťas asi nepracuje korektně s WiFi.

Řešení jsou asi tato:

- loaklizace win do CZ

- vyzkoušet jinou sítovou kartu na Noťasu

- reklamace Noťasu prodejci.

Ještě bych vzal ten notebook k providerovi, aby mi nastavil počítač přímo u nich a předvedl, že skutečně jede jak má. Jinak to vidím na reklamaci

 

kangaroo*
hodnocení

0x

Otevřte start-příslušenství-příkazový řádek (napište)

ping 127.0.0.1

(prošel test smyčky bez chyb)

Máte určitě zadaný správně veškerý příhlašovací údaje, které se krom IP adresy budou muset shodovat

s ostatnímui počítači. Vemte notebook k druhému PC a projedte krok za krokem nastavení.

Taky se koukněte jestli v routeru není omezení identifikace sítě standard je WORKGROUP

doplněno 06.05.13 16:05:

reset do tovární nastavení jste tedy udělal (zadní tlačítko na routeru držet několik sekund)? A pokud ne, tak si předtím sežente manuál a zapiště či uložte aktuální nastavení.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]