Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Problem s ikonami na plose

Od: bejby12* odpovědí: 2 změna:

dobry den.prosim mam problem.neco me syn zmackl a na plose vsechny ikony jsou stejne a nejdou utevrit.psala sem operatorce tak vam to posilam.prosim muze me nekdo pomoci.byla bich vam moc vdecna ja tomu tak nerozumim.dekuji predem...

Markéta: Dobrý den, vítejte v online konverzaci oddělení služeb zákazníkům společnosti Microsoft. Moje jméno je Markéta a budu se věnovat Vašemu dotazu.

květa: dekuji

Markéta: Ka myslíte, že jsou všechny stejné? Jak vypadají, co se stane, když ji chcete otevřít?

Markéta: Jak*

květa: ukazuje me to nejaky psani nic vic.aji skype nejde ikoénou otevrit

květa: vsechny ikony maji obrazek zapisniku

květa: chtel si otevrit video a pak to ukazalo otevrit v ...a tam neco zmackl

Markéta: V tomto případě bude třeba obrátit se na infolinku na čísle 841 300 300, kde s Vámi ověří informace o systém a v případě, že bude vše v pořádku přepojí Vás na technické oddělení. Popřípadě můžete situaci konzultovat na fóru MS Answers - answers.microsoft.com/... - kde na Váš dotaz bude technická komunita reagovat do 24 hodin.

květa: dekuji moc mej te se

Markéta: Pokud nemáte další dotazy a informace Vám takto stačí, děkujeme Vám za využití služby online konverzace oddělení služeb zákazníkům společnosti Microsoft. V případě dalších dotazů se na nás prosím neváhejte obrátit. Příjemný zbytek dne.

Chat byl skončem operátorem.

Markéta: Dobrý den, vítejte v online konverzaci oddělení služeb zákazníkům společnosti Microsoft. Moje jméno je Markéta a budu se věnovat Vašemu dotazu.

květa: dekuji

Markéta: Ka myslíte, že jsou všechny stejné? Jak vypadají, co se stane, když ji chcete otevřít?

Markéta: Jak*

květa: ukazuje me to nejaky psani nic vic.aji skype nejde ikoénou otevrit

květa: vsechny ikony maji obrazek zapisniku

květa: chtel si otevrit video a pak to ukazalo otevrit v ...a tam neco zmackl

Markéta: V tomto případě bude třeba obrátit se na infolinku na čísle 841 300 300, kde s Vámi ověří informace o systém a v případě, že bude vše v pořádku přepojí Vás na technické oddělení. Popřípadě můžete situaci konzultovat na fóru MS Answers - answers.microsoft.com/... - kde na Váš dotaz bude technická komunita reagovat do 24 hodin.

květa: dekuji moc mej te se

Markéta: Pokud nemáte další dotazy a informace Vám takto stačí, děkujeme Vám za využití služby online konverzace oddělení služeb zákazníkům společnosti Microsoft. V případě dalších dotazů se na nás prosím neváhejte obrátit. Příjemný zbytek dne.

Chat byl skončem operátorem.

Markéta: Dobrý den, vítejte v online konverzaci oddělení služeb zákazníkům společnosti Microsoft. Moje jméno je Markéta a budu se věnovat Vašemu dotazu.

květa: dekuji

Markéta: Ka myslíte, že jsou všechny stejné? Jak vypadají, co se stane, když ji chcete otevřít?

Markéta: Jak*

květa: ukazuje me to nejaky psani nic vic.aji skype nejde ikoénou otevrit

květa: vsechny ikony maji obrazek zapisniku

květa: chtel si otevrit video a pak to ukazalo otevrit v ...a tam neco zmackl

Markéta: V tomto případě bude třeba obrátit se na infolinku na čísle 841 300 300, kde s Vámi ověří informace o systém a v případě, že bude vše v pořádku přepojí Vás na technické oddělení. Popřípadě můžete situaci konzultovat na fóru MS Answers - answers.microsoft.com/... - kde na Váš dotaz bude technická komunita reagovat do 24 hodin.

květa: dekuji moc mej te se

Markéta: Pokud nemáte další dotazy a informace Vám takto stačí, děkujeme Vám za využití služby online konverzace oddělení služeb zákazníkům společnosti Microsoft. V případě dalších dotazů se na nás prosím neváhejte obrátit. Příjemný zbytek dne.

Chat byl skončem operátorem.

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

praivo*
hodnocení

0x

Stáhni si tohle a zabalený soubor otevři (poklepáním/kl. [Enter]). Potvrď změnu registru a mělo by to být hotové, možná bude třeba restart.

Mimo plochu je vše v pořádku?

bejby12*
hodnocení

dobry den .me to co jste me poslal nejde otevrit.nevim co mam delat

doplněno 04.06.13 09:53:

pise to ze nelze importovat do registru se nepodarilo uspesne zadat vsechna data.nektere klice jsou otevreny systemem nebo jinymi procesy.muzete me teda prosim poradit.dekuji moc

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]