Mírovka.net Třebíč-bezdrátový internet

Od: Datum: 02.04.13 20:02 odpovědí: 14 změna: 21.06.13 20:05

Máte někdo zkušenosti s Mírovkou.net Třebíč? Nevíte jaký mají aktuální ceník bezdrátového internetu? Děkuji za každou informaci.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 03.04.13 01:04
avatar

Jednal jsem s nimi o poskytování našich VoIP služeb jejich zákazníkům. Tomu co dělají rozumí, stabilitu sítě si hlídají, jede pod nimi bez problémů i VoIP takže je můžu doporučit. Ohledně cen jim zavolejte v pracovní době nebo napište, to bude rozhodně nejrychlejší řešení - možná se jejich ceny pro různé lokality trochu liší.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: sinner
Datum: 03.04.13 23:34

Vzláštní jsem jejím zákazníkem několik let a ceník na stránkách nemají po urgencích 3 e-mailů se pan majitel uráčil ho poslat. A ještě jsem byl upozorněn ,že jsem dotaz na ceník poslal na špatný e-mail, dobře...před týdnem jsem o něj žádal znovu na jím doporučený e-mail a znouvu nic. Jen mi řeknite proč! mám kvůli ceniku volat? Jinak co se tyká netu asi se nedá moc vytknout ,ale prvně si zjistěte možnosti v oblasti připojení a pak vybírat.Rádi toho zneužívají že jsou jediní ke komu se dá připojit.a rozhodně na lokalitě nezáleží..jen na poskytovateli

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 04.04.13 16:18

Víte já bydlím v Kamenné u Třebíče a jinou možnost bezdrátového internetu nemám. Nemám bohužel telefonní přípojku a nevím kolik stojí, tak zvažuji bezdrátový internet. S tou komunikací s Mírovkou.net jak jste psal takovou mám zkušenost i já. Zkusím ještě panu Hutařovi poslal nějaké emaily ohledně ceníku bezdrátového internetu, pak uvidím co a jak.

Od: leoshutar
Datum: 05.04.13 08:20

Vážení pánové co se tak rádi schováváte za svůj nick a ani se nepodepíšete...

Rázně odmítám Váše konstatování, že v obci Kamenná je fy. Mírovka.net jedinným poskytovatelem bezdrátového internetu.

Minimálně jsou zde dva . My máme konektivitu přivedenou na full duplex pojítku o kapacitě 100 Mbps v pásmu 17 Ghz- druhá fy. má kapacitu v o řád nižší v pásmu 5 Ghz.

Pokud někdo požádá o cenník v pátek večer a v neděli se zlobí, že jej nemá, tak promiňte, pokud spadne email do spam koše nebo se nedoručí např. vlivem DOS útoků na seznam.cz jak tomu bylo v minulosti, za to opravdu jaksi nemůžeme.

Pánům @mcgyver a sinner doporučím pouze následující věc. Přepošlete mi prosím veškerou emailovou korespondenci na jejíž základu zde vypisujete, jak nedostáváte odpověď. Situaci ještě dnes prověřím a na Vaše emaily odpovím.

Leoš HUTAŘ

~Mírovka.net~

emai: leos.hutar@mirovka.net

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 05.04.13 10:44

Vážený pane, já se za svůj nick neschovávám poslední dotaz o poslaní ceníku jsem Vám poslal včera, předtím jsem dotaz na ceník bezdrátového internetu a cenu zřízení internetu posílal na lubos_hutar.mirovka.net. Žádný ceník mě nepřišel a cena zřízení internetu také ne. Petr Novotný, Kamenná.

Od: leoshutar
Datum: 05.04.13 11:22

Vážený pane Novotný,

Váš podpis vidím u Vašeho posledního příspěvku, čili trvám na tom, co jsem napsal v předešlém emailu.

Protože jste nanapsal odkud jste email zasílal, pokusil jsem se jej dohledat na našem emailovém serveru a našel jsem toto:

Apr 4 04:02:31 mail postfix/smtpd[23606]: warning: 93.90.163.117: address not listed for hostname mail.i4wifi.cz
Apr 4 04:02:31 mail postfix/smtpd[23606]: connect from unknown[93.90.163.117]
Apr 4 04:02:31 mail postfix/smtpd[23608]: warning: 93.90.163.117: address not listed for hostname mail.i4wifi.cz
Apr 4 04:02:31 mail postfix/smtpd[23608]: connect from unknown[93.90.163.117]
Apr 4 04:02:31 mail postfix/smtpd[23606]: NOQUEUE: reject: RCPT from unknown[93.90.163.117]: 450 4.7.1 Client host rejected: cannot find your hostname, [93.90.163.117]; from= to= proto=ESMTP helo=
Apr 4 04:02:31 mail postfix/smtpd[23608]: NOQUEUE: reject: RCPT from unknown[93.90.163.117]: 450 4.7.1 Client host rejected: cannot find your hostname, [93.90.163.117]; from= to= proto=ESMTP helo=
Apr 4 04:02:31 mail postfix/smtpd[23606]: disconnect from unknown[93.90.163.117]

Abych to shrnul..

Fy i4wifi.cz nemá zaveden hostname záznam pro danou IP, z tohoto důvodu se emaily od nich rejectuji a vůbec nejsou do domény @mirovka.net doručeny. Když nejsou doručeny asi těžko Vám na ně někdo odpoví. A právě tohle by řešil ten telefonát co byl zmiňován.

A tento email od i4.wifi není jedinný, standardně nemá nastaveny hostname např. IH.

<<<450 4.7.1 Client host rejected: cannot find your hostname, [90.183.115.15]
... Deferred: 450 4.7.1 Client host rejected: cannot find your hostname, [90.183.115.15]
<<<

Leoš HUTAŘ | Mirvk@.net

Ohodnoceno: 0x
 
Od: sinner
Datum: 05.04.13 12:34

Dobrý den ,zasílal jsem vám e-mail

Ceník připojení

24. 3. 2013, 10:49:42

Komu:obchod@mirovka.net včera jsem vše opakoval na

Fwd: Ceník připojení

Dnes 5. 4. 2013, 12:22:01

Komu:lubos_hutar@mirovka.net nepředpokládám že se opakoval stejný případ ,jako u pana Novotného . Tazatel se ptal na zkušenosti...ty jsem měl před dvěma lety, tak jsem vše (snad) udělal dle vaších rad..Od: Leoš HUTAŘ
>> Předmět: Re: Servisní práce 18.11.2010
>> Datum: 17.11.2010 21:26:51
>> ----------------------------------------
>> 1.11.2010 z Vasi emailove adresy nebyl zadny email do schranky
>> fakturace@mirovka.net dorucen.
>> Pro obchodni zalezitosti ja navic urcena emailova adresa obchod@mirovka.net
>> Z vyse uvedenych pricin jste neobdrzel zadnou odpoved.
>>
>> Pokud by vsak vase zprava byla dorucena a byla napsana stejnym zpusobem
>> jako tato predesla, stejne by na ni nebylo mozno reagovat-bez podpisu
>> lze tezko identifikovat
>> odesilatele..
>>
>> s pzodravem
>> Leoš HUTAŘ S pozdravem Syrový

Ohodnoceno: 0x
 
Od: leoshutar
Datum: 05.04.13 19:59

To sinner:

Takže pokud Vás chápu správnš, tak aktuálně se uživatel na něco ptá a vy mu odpovídáte na základě Vašich zkušeností z

17.11.2010? Tak to snad ani nemá cenu komentovat.

L.H.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: sinner
Datum: 06.04.13 02:14

Bohužel chápete špatně ..17.11 2010 jsem uvedl pouze jen jako ukázku kde jsem špatně postupoval. Ale to že jsem vše opakoval 24.3 2013 a do dneška odpoledne po krátkém telefonátu kdy pán na druhé straně hned věděl adresu (řekl jsem pouze příjmení)a nejsem v bydlišti pouze jeden stejného příjmení ,který využívá vašich služeb. Mě ujistil, že mi ceník dnes přijde..no a přišel . Ve zmíněném e-mailu bylo jméno + adresa. To byla ta zkušenost na kterou jsem poukazoval. S pozdravem J.S.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: leoshutar
Datum: 05.04.13 20:14

Tak toto je kompletní emailové kominukace mezi p. Syrovým..

-------- Původní zpráva --------

Předmět:Re: Servisní práce 18.11.2010
Datum:Wed, 17 Nov 2010 21:26:51 +0100
Od:Leoš HUTAŘ
Komu:syrjar@seznam.cz, obchod@mirovka.net
  1. 1.11.2010 z Vasi emailove adresy nebyl zadny email do schranky
  2. fakturace@mirovka.net dorucen.
  3. Pro obchodni zalezitosti ja navic urcena emailova adresa obchod@mirovka.net
  4. Z vyse uvedenych pricin jste neobdrzel zadnou odpoved.
  5. Pokud by vsak vase zprava byla dorucena a byla napsana stejnym zpusobem
  6. jako tato predesla, stejne by na ni nebylo mozno reagovat-bez podpisu
  7. lze tezko identifikovat
  8. odesilatele..
  9. s pzodravem
  10. Leoš HUTAŘ
  11. Dne 17.11.2010 21:20, napsal(a):
  12. > bylo to 1.11 na fakturace@mirovka.net
  13. >> ------------ Původní zpráva ------------
  14. >> Od: Leoš HUTAŘ
  15. >> Předmět: Re: Servisní práce 18.11.2010
  16. >> Datum: 17.11.2010 20:53:43
  17. >> ----------------------------------------
  18. >> Na jakou adresu a kdy jste o něj žádal ?
  19. >>
  20. >> Dne 17.11.2010 20:51, napsal(a):
  21. >> > je hezke ze informujete o výpadeku, ale cenik o který jsem žadal
  22. >> stale > nemam!!
  23. >> >> ------------ Původní zpráva ------------
  24. >> >> Od: techhelp@mirovka.net
  25. >> >> Předmět: Servisní práce 18.11.2010
  26. >> >> Datum: 16.11.2010 18:46:52
  27. >> >> ----------------------------------------
  28. >> >> Vážený zákazníku,
  29. >> >>
  30. >> >> dovolujeme si vám oznámit plánovaný výpadek všech námi
  31. >> poskytovaných >> služeb.
  32. >> >>
  33. >> >> Popis: Důvodem výpadku služeb je upgrade mikrovlnné trasy.
  34. >> >> Datum : 18.11.2010 od 10:00 do 15:00 hodin
  35. >> >> Délka výpadku: 1 hodina
  36. >> >>
  37. >> >> V uvedeném termínu můžete zaznamenat výpadek či sníženou dostupnost
  38. >> >> všech námi poskytovaných služeb.
  39. >> >>
  40. >> >> Omlouváme se za způsobené problémy a děkujeme za pochopení.
  41. >> >>
  42. >> >> S pozdravem
  43. >> >>
  44. >> >> Luboš Hutař
  45. >> >> Mírovka.net
  46. >> >>
  47. >> >>
  48. >> >

Pokud dojde email ve tvaru

  1. >> je hezke ze informujete o výpadeku, ale cenik o který jsem žadal
  2. >> stale > nemam!!

čili anonymní bez podpisu, bez udání lokality kde službu zákazník poptává, potom se asi těžko dá divit tomu, že nedostane odpověď. V r. 2010 byl pro každou lokalitu ceník, exportovat desítky cenníků prostě nebylo možné.

L.H.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 05.04.13 20:42

Děkuji nabídka bezdrátového internetu mě dnes přišla. Petr Novotný, plysovykozisek@gmail.com

Od: leoshutar
Datum: 05.04.13 20:23

Dobrý večer,

tak jsem jsem uvedl výše,

v emailu máte požadovanou nabídku.

  1. This is the mail system at host mail.mirovka.net.
  2. Your message was successfully delivered to the destination(s)
  3. listed below. If the message was delivered to mailbox you will
  4. receive no further notifications. Otherwise you may still receive
  5. notifications of mail delivery errors from other systems.
  6. : delivery via
  7. gmail-smtp-in.l.google.com[173.194.70.27]:25: 250 2.0.0 OK 1365186072
  8. u3si17837186eeg.89 - gsmtp

s pozdravem

Leoš HUTAŘ

Ohodnoceno: 0x
 
Od: oldakos*
Datum: 03.06.13 10:10

Moje zkušenosti s firmou Mirovka:

V září 2012 jsem hledal poskytovatele v Dalešicích, nabízel se Jaronet nebo Mirovka. Zvolil jsem Mirovku, protože její zaměstnanec, který montuje koncová zařízení je přímo z Dalešic. Zavolal jsem panu Hutařovi, slíbil, že pošle ceník - neposlal nic. Nicméně potvrdil telefonicky, že moje představa platit 300 Kč měsíčně je reálná.

31. 10. se dostavil zaměstnanc firmy, připojil zařízení a zprovoznil. Slíbil, že smlouvu dodá jakmile ji bude mít od jednatele firmy. Se smlouvou se dostavil dne 4. 12. Smlouvu jsem mu mezi dveřmi v dobré víře (naivní) podepsal. Když jsem si však všimnul, že si naúčtovali 1000 Kč za aktivaci a navíc dopravu dle GPS 40 km z Třebíče (montér byl z Dalešic a vzal to cestou z práce) a za kabely k připojení, moc se mi to nelíbilo. Navíc několikrát připojení vypadávalo a když jsem to panu Hutařovi telefonicky sdělil, tak mi vynadal, že jsem mu to měl podle smlouvy ihned zavolat, a ne až takhle pozdě (smlouzu jsem dostal 5 týdnů po připojení)

Rozhodl jsem se, že s touto firmou, která jedná arogantně se zákazníky a účtuje si výše popsané nehodlám spolupracovat a smlouvu jsem předal k prozkoumání svojí advokátce. Ta mi doporučila odstoupení od smlouvy do 14 dnů na zákl. § 57 Občanského zákoníku ve znění od 14.6.2012.

To jsem provedl a vše řádně v termínu, dne 11. 12. vše bylo doručeno poštou panu Hutařovi a veškeré podklady zaslány elektronicky i jeho advokátce, která ho ve sporu se mnou zastupovala. Zavola jsem Jaronetu, kteří přijeli do týdne, odmontovali Hutařovo zařízení, dali svoje začal jsem používat jejich služby. Bez poplatku, bez aktivace, zatím bez výpadku. Rychlosti srovnat nemohu, ale myslím, že obdobné.

Od té doby se mnou firma Hutař nekomunikuje, nereaguje ani jeho advokátka. Vesele mi pan Hutař posílá faktury každý měsíc a zdvořile mi v emailu děkuje, že využívám jeho služby. Nedostal jsem odpověď asi na 10 emailů, proto jsem se rozhodl dát tyto zkušenosti na veřejnost. Třeba mi sem pan jednatel něco milého napíše.

Oldřich Kos

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 21.06.13 20:05

Oldakos: Já jsem si nechal od mirivky.net internet 12/2, jsem s ním spokojen, výpadky byly, přeinstaloval jsem Windows7 nainstaloval jsem aktualizace a už je to bez výpadků, ale myslím si, že je zbytečné psát panu Hutařovi emaily, lepší je mu zavolat, ale co se mě velmi nelíbí, je to s tou smlouvou, minulý měsíc myslím 20.5. vím určitě, že to bylo v pondělí jsem si nechal internet nainstalovat, ten jejich technik mě slíbil, že smlouvu budu mít do dvou týdnů a tohoto pondělí to bude 4 týdny a smlouva zatím nikde. Minulý týden jsem volal panu Hutařovi a ten říkal, že minulý týden už smlouvu mít budu, bohužel se tak nestalo(wifi jsem si chtěl taky zavést , takže taky nic, rychlost mám asi 7,5 MB/S a ten co měl internet instaloval říkal, že až bude smlouva, tak zvýší rychlost na 12MB/s jak je ve smlouvě). Tak jsem zvědav, kdy tu smlouvu mít konečně budu, jestě si rozmyslím, jestli po těch dvou letech až mi zkončí smlouva s Mírovkou budu i nadále užívat jejich internet. Novotný Petr Kamenná

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.