Internet v mobilu na Samsung GT B3410

Od: Datum: 31.03.13 14:56 odpovědí: 2 změna: 01.04.13 11:54

Zdravím, mám problém s internetem v mobilu od O2. Vždy, když se chci připojit na internet tak načítá a rázem se mi tam objeví "400 : Chyba požadavek se nazdařel, chcete opakovat?" . Dneska jsem se dívala na můj účet na webu O2 a mám tam napsáno, že mám internet aktivní, tak já nevím co s tím mám dělat. Prosím poraďte mi.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 01.04.13 11:45
avatar

Zdravim, zkusila bych zavolat bud na jejich infolinku, najdete na strankach to cislo a tam by vam meli poradit, radi se tam i s techniky a mohli by vam tam rict, co ta chyba znamena a co s tim mate delat, popripade jeslti to nemate daleko, tak zabehnout na prodejnu O2, kde vam urcite radi poradi co s tim..

doplněno 01.04.13 11:47:

cisla najdete zde

http://www.o2.cz/osobni/konta…3462-kontakt_po_telefonu.html

doplněno 01.04.13 11:48:

melo by to byt zdarma

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 01.04.13 11:54
avatar

Možná chyba bude v tom, že mobil připojujete přes USB/wifi ke svému počítači a máte zatrhnuto nebo povoleno sdílení Internetu přes PC a mobil má nyní primárně nastaven a snaží se přávě připojit přes sdílené připojení s PC. Zkontrolujte nastavení sítě a tam musíte mít primární Internet přes sim kartu (mobil). Taky záleží jaký tam máte OS mobilu s tímto jsem se jednou setkal u OS Windows mobile, že automaticky nepřepínal sít.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.