Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Internet v mobilu na Samsung GT B3410

Od: sunka odpovědí: 2 změna:

Zdravím, mám problém s internetem v mobilu od O2. Vždy, když se chci připojit na internet tak načítá a rázem se mi tam objeví "400 : Chyba požadavek se nazdařel, chcete opakovat?" . Dneska jsem se dívala na můj účet na webu O2 a mám tam napsáno, že mám internet aktivní, tak já nevím co s tím mám dělat. Prosím poraďte mi.

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

lindaf*
hodnocení

0x

Zdravim, zkusila bych zavolat bud na jejich infolinku, najdete na strankach to cislo a tam by vam meli poradit, radi se tam i s techniky a mohli by vam tam rict, co ta chyba znamena a co s tim mate delat, popripade jeslti to nemate daleko, tak zabehnout na prodejnu O2, kde vam urcite radi poradi co s tim..

doplněno 01.04.13 11:47:

cisla najdete zde

o2.cz/...

doplněno 01.04.13 11:48:

melo by to byt zdarma

 

kangaroo*
hodnocení

0x

Možná chyba bude v tom, že mobil připojujete přes USB/wifi ke svému počítači a máte zatrhnuto nebo povoleno sdílení Internetu přes PC a mobil má nyní primárně nastaven a snaží se přávě připojit přes sdílené připojení s PC. Zkontrolujte nastavení sítě a tam musíte mít primární Internet přes sim kartu (mobil). Taky záleží jaký tam máte OS mobilu s tímto jsem se jednou setkal u OS Windows mobile, že automaticky nepřepínal sít.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]