Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Co udělat zmizela mi dole lišta?

Od: mija* odpovědí: 5 změna:

Asi jsem něco špatně zmáčkla a dole na notebooku se mi nezobrazuje lišta.Jsem amatér a ted si teda vůbec nevím rady jak ji tam dostat zpět,pokud poradite snad pochopim.Nemůžu jit na ICQ ani Skype atd.Diky

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

adela2013*
hodnocení

2x

Dobrý den, máte nabídku start? Pokuď ano, klikněte na ni a poté na ovládací panely. Potom klikněte na Hlavní panel a nabídka start

je možné že máte zaškrtnuto Automaticky skrýt nabídku start to odškrtněte a dejte OK. Možná to budete mít trochu jinak protože já mám počítač a vy notebook ale já věřím že si poradíte;).

mija*
hodnocení

Diky za radu jste hodná ,nabídku start jsem nenašla ještě to budu zkoušet ale zřejmě počkám na synovou přítelkyni a ta mi to dá dopořádku a pak si už budu dávat pozor kde co mačkam.Hezký den přejí.

fribble*

Sjeďte kurzorem na dolní hranu monitoru, až se změní na dvojitou šipku, podržte pravé tlačítko myši a popojeďte nahoru.

doplněno 08.05.13 08:56:

Sorry - notebook, takže ne myš, ale touchpad.

praivo*
Ona tam klávesa [Win] (logo Windows) není jen tak, zkus ji zmáčknout :) Vyjede ti nabídka Start a s ní celý hlavní panel, na něj pak klikni pravým tlačítkem, zvol Možnosti (nebo jak to tam je, píšu z mobilu) a odškrtni výše uvedenou položku.
mija*
hodnocení

*palec*Tak jsem to dle vašich rad zvládla a sama. Ani nevim jak, ale lišta se objevila a mám to v pořádku.Hezký zbytek dne přeji

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.