Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Vlastní sestava, nenastartuje

Od: ddddd* odpovědí: 3 změna:

Dobrý den,

sestavil jsem si počítač, všechno se zdá být správně, nejsem amatér, ale po zapnutí trvá pár vteřin a hned se vypne, poté několikrát za sebou zapne a za chvíli zase vypne, nenajede ani bios a do monitoru, zdá se nejde, signál, takže soudím, že prostě nenaběhl. Ramky jsou dvě, obě správně zapojené, takže si nemyslím, že by nebyly obě funkční. Procesor, ačkoli mě to napadlo, to snad nebude, ten ani nejde osadit špatně s těma drážkama..

Nevíte, co by to asi mohlo být?

Ještě možná HDD, ten se mi zdá trochu tichý, že možná nespíná, ale i tak, snad by měl najet aspoň bios..

Děkuji za rady

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

raduz*
hodnocení

0x

Zkontrolujte tri věci:

Je dostatečně silný zdroj?

Co grafi. karta- vyžaduje extra napájení? Případně nevyžaduje náhdou 2x extra napájení?

Pamět: kompatabilita RAM a desky - některé desky vyžadují spec. požadavky - například frekvenci paměti 800 MHz a vyšší - zkontrolujte

osobně sázím na poslední případ - už jsem jej sám několikrát zažil

kangaroo*
hodnocení

0x

Vymaž CMOS na desce přes jumper nebo switch.

Raději použij 1 pamět a všechny přebytečný věci odpoj

Nech jen zdroj, desku, ram a grafiku a klávesnici a snaž se aspoň zobrazit a najet do BIOS Setupu.

Vydává počítač po zapnutí nějaká pípnutí?

joudic*
hodnocení

0x

reset CMOS urcite (to uz 100% delal)

1) spatne namontovany chladic CPU (nedotyka se), pripadne nestiha stary zdroj .. to je k tomu, ze se pokousi porad startovat a opakovane a nenajede bios = kriticke prehrati = vypina okamzite
pripadne:
2) prohodit ramky do jinych slotu
3) AMD CPU nema zapojenou separe 12V+ vetev

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.