Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Tiskárna tiskne jakoby ob řádek

Od: kikik* odpovědí: 12 změna:

Dobrý den!

Mám tiskárnu CANON MP520. Začala mi tisknout texty jakoby "ob řádek". Zkoušela jsem hloubkové čištění, otírala hadříkem, ale nepomáhá nic. Jsem naprostý laik, potřebuji radu velmi podrobnou. Moc předem děkuji.

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x

pokud nepomohlo ani hloubkové čištění, zkuste cartridge (trysky) postavit na chvíli do teplé vody a čištění opakujte. pokud se ani tak nic nezmění, bude to chtít pravděpodobně novou cartridge.

doplněno 27.03.13 23:40:

to horak: jaký mají velké okraje, náhled před tiskem nebo název tiskárny vliv na chybu tiskové hlavy? *sok*

doplněno 28.03.13 00:03: jako posledni bych zkusil vycistit kontakty ktere spojuji cartridge s tiskarnou. predpokladam, ze stejne problemy to dela i pri kopirovani,
obavam se ale, ze nejlepsim resenim bude jit do obchodu a za cenu obou novych cartridgi poridit tiskarnu novou (nejlepe se shodnymi naplnemi, at je nevyhodite). bohuzel dnesni tiskarny jsou spotrebni zbozi a vzhledem k cene se ve vetsine pripadu nevyplati ani nechavat si je opravovat.
kikik*
hodnocení

Moc děkuji za radu. Na tuto cartridge už jsem několikrát tiskla a bylo to v pořádku. Počítač mi hlásí, že je cartridge plná, zkusím tedy cartridge vyjmout a postavím ji do teplé vody. Ještě se zeptám, ty trysky to jsou ty plíšky?

doplněno 27.03.13 23:57:

Zkusila jsem vyměnit cartridge za zcela novou, ale tiskárna tiskne stále ob řádek. Tou cartridgí to tedy nebylo :(

Do vody je potřeba ponořit tiskovou hlavu.To je ta část do které se vsazují jednotlivé barvičky.MP 520 se dobře čistí.Pokud nepomůže voda, tak ještě je možné použít líh.

horak*
hodnocení

0x

podívat se na 1.nastavení stránky při tisku (A4 atd), 2.nejsou-li velké okraje. 3.podívat se na náhled před tiskem. 4.Podívat se před tiskem na název tiskárny v okénku tisk na :tiskárnu. Apropo, je to inkoustovka (laserovka) nebo jehlička?