Emailové adresy - velká vs malá písmena

Od: Datum: 25.03.13 14:16 odpovědí: 12 změna: 26.03.13 14:35

Mám dva dotazy. Asi lehké, ale jsem samouk, tak nevím. Vždycky jsem si myslel, že u emailových adres nezáleží zda je píšete velkými nebo malými písmeny. Teď jsem se ale přesvědčil, že tomu tak není. Tak jak to tedy je? A druhý dotaz. Na kolik emailových adres nejvíc lze zaslat email?

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 25.03.13 14:40

Poštovní servery zpravidla nejsou při zpracování adresy odesílatele a/nebo příjemce case sensitive (nerozlišují malá a velká písmena). Podle RFC 5321 odst. 2.4 by měla být velká a malá písmena v lokální části adresy (nachází se před zavináčem) rozlišována, od této praxe však přímo RFC odrazuje. Ta část adresy, která se nachází za zavináčem, case sensitive není.
Počet je dán hlavně omezovacím nastavením pošt.serveru (zabránit možné záměně odeslané zprávy se Spamem) a v některých případech délkou stringu (řetězce) v části zprávy "příjemce" . Lze obejít několikanásobným použitím dílčích adresních seznamů.
Ohodnoceno: 3x

Datum: 25.03.13 14:50

Hmm to je na mě moc složité. Jak to že když napíšu třeba - mama@seznam.cz a MAMA@SEZNAM.CZ je to rozdíl. Ale mAmA ani mAMA, mAma atd rozdíl není?

Datum: 25.03.13 15:14

horak : Nešlo by to napsat trošku srozumitelněji? :)

doplněno 25.03.13 15:19:

Jsem si tedka zkoušel poslat na email zprávu a výsledek je takový,že mně zpráva email přišel aji když sem měl všechny písmena velký ,aji když sem měl směsku velkých a malých.

Takže je to asi jedno...

doplněno 25.03.13 15:19:

mám také seznam.cz

Ohodnoceno: 2x

Datum: 25.03.13 15:32

to za zavináčem "musí" být nezávislé na velké/malé. To před zavináčem je doporučeno, aby bylo taky nezávislé.

Ohodnoceno: 0x

Datum: 25.03.13 15:34