Nejste přihlášen/a.
Mám dva dotazy. Asi lehké, ale jsem samouk, tak nevím. Vždycky jsem si myslel, že u emailových adres nezáleží zda je píšete velkými nebo malými písmeny. Teď jsem se ale přesvědčil, že tomu tak není. Tak jak to tedy je? A druhý dotaz. Na kolik emailových adres nejvíc lze zaslat email?
horak : Nešlo by to napsat trošku srozumitelněji?
Jsem si tedka zkoušel poslat na email zprávu a výsledek je takový,že mně zpráva email přišel aji když sem měl všechny písmena velký ,aji když sem měl směsku velkých a malých.
Takže je to asi jedno...
doplněno 25.03.13 15:19:mám také seznam.cz
to za zavináčem "musí" být nezávislé na velké/malé. To před zavináčem je doporučeno, aby bylo taky nezávislé.
Mám email např. karel 152@seznam.cz ale pokud napíšu KAREL152seznam.cz už je to jiný email. Takže to tak není!
Ten mail "karel152" na seznamu je tvůj mail, mail někoho nebo jen příklad? - že bychom to vyzkoušeli...
doplněno 25.03.13 16:58:Ringo - tek jsme to před chvílí ´testli´, Praivo a já - a došly maily adresované malými i velkými písmeny.
A - přiznám se, že jsem také ještě nepotkal case-senzitivní mailovou adresu.
doplněno 26.03.13 14:45:Luke237: Ano - v prorietálních řešeních ano - obecně ne...
ještě nepotkal case-senzitivní mailovou adresuNektere Unixove systemy, ktere maji prime dorucovani posty bez kontroly hlavicek, to chteji placat primo do adresaru uzivatelu, ktere si prectou v hlavicce. A protoze na Unixu se rozlisuji v uzivatelskych kontech velka a mala pismena, tak takovy uzivatel pochopitelne nemohl byt nalezen.
Dnes, kdyz uz prakticky vsichni jedou pres jen nekolik stejnych, podle doporuceni prednastavenych postovnich serveru, tak k tomu nedochazi.
A bavíme se zde o adresa kam email posíláš nebo o tom když se přihlašuješ ke svému emailu? U adresáta by to mělo být jedno a nikdy jsem nezažil že by to byl problém, pokud ten email ale zadáváš jako své přihlašovací jméno tak tak samozřejmě rozdíl je.