Vlastním VoIP telefon "Aolynk EP201P" (Network Telephone). Funguje bezproblémově. Má však jednu menší chybu: "Zvonění příchozího hovoru je velmi slabé"; takže pokud sedím u PC, je vše v pořádku. Pokud se vzdálím a zavřu dveře, zvonění slyšet není. Nevíte jak to napravit nebo nějak "obelstít"? Dík za zprávu
A nenastavuje se to pres webovy rozhrani probox.cz/...?
duseq*
Ano, přes webové rozhraní. Tam je to nastaveno na maximum, ale problém je v samotném tónu (jediný na výběr!), jehož tón zvoní tak, aby "nerušil". O telefonu se na různých webových stránkách lze dočíst, že tóny jsou volitelné, ale opak je pravda. Za Vaši snahu děkuji - návod k obsluze již mám.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.