Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Stáhnutí officů - word, excel, powerpoint?

Od: vervena odpovědí: 6 změna:

Dobrý den.

Jsem v tomto laik - jde toto někde stáhnout? A pak to nějak cracknout, aby to bylo ,,legálně" a nepřišlo se na to?

Open officy mi bohužel nevyhovují...

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

libreoffice
hodnocení

0x

OpenOffice se premenil na Libre Office. Stahni si ho sdarma a legalne.

Jestli ti "nevyhovuje", tak ho jen neumis poradne pouzivat. Precti si navody na pouzivani a v zivote uz te potom nenapadnou takove hovadiny jako shanet "crack" na MS Office.

vervena
hodnocení

Ještě jeden dotaz. Když mám z domova vytvořenou tabulku v open office a v práci máme klasické officy - excel - nejde mi to zaboha otevřít. Co s tím?

libreoffice
V LibreOffice (resp. v Calc) ulozit jako format "Excel" , presne jak se popisuje na strankach Calcu: "You can also open Microsoft Excel spreadsheets, and can also save your work in Excel format for sending to people still locked into Microsoft products."
libreoffice
21.03.13 09:29
Po zhruba dvouletém používání Libre pod linuxem musím konstatovat že libre není vše spasitelný.
Ono zrovna dvakrát nepotěší když si dcera do diplomky zformátuje text a přesto že se dokument uloží jako doc tak se to ve škole na MS opice rozhází.
Abych nedával návody jak krekovat, můžu snad konstatovat že na ulozto se najde všechno. I opice 2010 entrprajs. Jen poznámka ... to že se pre-cracked verze hlásí ven jako pravá neznamená že by to bylo legální.
libreoffice
Nevidim duvod, proc by bylo u diplomove prace zapotrebi prenaset dokument z LibreOffice (Writer) do MS Office (Wordu). *ee*

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.