Opakovaná reklamace

Od: Datum: 16.03.13 20:27 odpovědí: 2 změna: 16.03.13 20:51

Dobrý den,

měla bych dotaz týkající se opakované reklamace notebooku. V roce 2009 (v dubnu) jsem zakoupila notebook, u kterého se v říjnu projevila závada LCD panelu - byl následně vyměněn. Tatáž závada byla reklamována v březnu 2011, opět proběhla výměna LCD panelu. Potřetí jsem šla reklamovat stejnou závadu v únoru 2013, s tím že žádám o odstoupení od smluvy (vrácení peněz).

Prodejce, ale reklamaci vyřídil tím že opět vyměnil LCD panel s tím, že na vrácení penez nemám nárok. A že pokud mám stížnost mám se obrátit na vedoucího reklamace.

Měla jsem za to, že při 3 opakované závadě mám nárok na vrácení peněz. Tak by mě zajímalo, jestli prodejce nepochybil.

Děkuji.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 16.03.13 20:32
avatar

Ano, ale tatáž závada se musí projevit 3x v záruční době 2 let.Po té máte záruku 2 roky pouze na vyměněný díl, ve Vašem případě LCD panelu.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: wendy44
Datum: 16.03.13 20:51

takže můžu být ráda, že jakžtakž mi LCD zpravili a bez poplatku?

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.