Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Instalace web kamery MSI racer

Od: helllen* odpovědí: 4 změna:

Prosím o radu. Svůj problém jsem zde uváděla 7.2.08 šlo o web kameru MSI racer.

Všem děkuji za rady, ale nehla jsem se zatím z místa.

Ještě mě napadlo, že vlastně nevím jestli mi vůbec může fungovat USB 2.0?

Ta první kamera, co šla nainstalovat bez problémů byla USB 1.

CHtěla bych se zeptat, zda je možné si někde na netu stáhnout software pro USB 2.0?

Omlouvám se za možná hloupý dotaz, ale jsem úplný amatér a už mě nic jiného nenapadá. Díky

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x
Tohle není potřeba. Drivery jsou již v novějších systémech obsaženy.
Zkus napsat jakou máš základní desku (výrobce a označení).
helllen*
hodnocení

To právě nemůžu, nebo nevím jak zjistit. Našla jsem jen papír (přikládám), nevím jestli pomůže.

Prohrábla jsem všechna CD která mám schováva. U jednoho se mi po vložení zobrazilo MSI G71MI30003. Jedině tam jsem zahlídla USB 2.0 Driver readme. Ale netuším jestli z toho vyplývá, že mám desku MSI.

Když kliknu pravým na tento počítač a dám vlastnosti mám

Systém: Microsoft Windows XP

Professional

Verze 2002

Service pack 1

Počítač: Intel (R)

Celeron (R) CPU 2.80GHz

2.79 GHz

504 MB RAM

Známý říkal, že problém může být v tom že mám service pack 1. Mám si prý stáhnou 2, ale jen ty USB.

Instalace web kamery MSI racer
SP2 vám určitě doporučuji nainstalovat. Tím dojde k aktualizaci kde čeho v systému a mohlo by to pomoct.
Ke stažení je zde:
microsoft.com/...
helllen*
hodnocení

Všem moc děkuji za rady. Už šlape potvora jedna... Stáhla jsem si aktualizaci SP2 a snad už to bude OK. Díky

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.