Prázdná stránka přihlášení na servis24.cz

Od: Datum: 05.10.12 13:39 odpovědí: 9 změna: 19.11.12 09:02

Dobrý den, prosím poraďte. Po úspěšném přihlášení na internet banking www.servis24.cz se mi bud vůbec neotevře stránka s mým účtem a uprostřed obrazovky se objeví hláška "Čekejte prosím..." anebo mi naběhne obrazovka s nabídkou, ale ihned zmizí a je prázdná a já tím pádem nemám možnost jakékoli volby (platby, kontroly,...). U operátorů servisu24 a poskytovatele inernetu jsem si ověřila jestli není chyba někde u nich a bylo mi sděleno, že je chyba někde u mě v pc. Jsem opravdu laik, co se týče pc, možná mám někde něco uzamčeno či zablokováno, nevím a tímto prosím odborníky o radu. Za případné návrhy moc děkuji. Šárka


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: pepr®
Datum: 05.10.12 13:56
 
avatar

máte podporovaný prohlížeč?
Internet Explorer 8 a vyšší.
Mozilla Firefox verze 9.0 a vyšší.
Chrome 13 a vyšší.
Safari 5 a vyšší.
Opera 10 a vyšší.

doplněno 05.10.12 13:57:

Jaký máte operační systém?

doplněno 05.10.12 14:59:

Tak potom si zkontrolujte nastavení prohlížeče podle těchto rad:

http://www.servis24.cz/stat/e…ib_hlp_gen_tech_expl_opt.html

http://www.servis24.cz/stat/e…lp/cs/ib_hlp_window_open.html

doplněno 05.10.12 15:45:

To je proto, že máte blokování vypnuté. Jde se tam dostat přes nástroje - možnosti internetu - záložka Osobní údaje.

Ale... toto nastavení je potřeba proto, aby vám fungovaly vyskakovací okna v internet bankingu Servis 24.

Ale jelikož máte blokování vypnuté tak tam problém nebude.

Ještě zkontrolujte jestli máte povolený JavaScript. Návod zde. Je to sice pro iexplorer 6, ale toho se nebojte, v osmičkách je to úplně stejné.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: saryk*
Datum: 05.10.12 14:39
 

Děkuji za zájem o radu Operační systém Windows XP a jestli jsem to dobře vyčetla tak Internet Explorer 8 a Mozilla 15.

Od: saryk*
Datum: 05.10.12 15:34
 

Dle rady (odkazu 1) vše v pořádku... Druhý odkaz mi nejprve nechtěl načíst... poté zvoleno v Nástrojích, ale nabídku "Nastavení blokování automaticky otevíraných oken" nelze zvolit (není černá nýbrž šedivá) :((

Od: frantanovotny
Datum: 19.11.12 09:02
 

tak ono využít servis24 přihlášení k účelům, které zmiňujete je velice snadné, stačí použít jiný prohlížeč, než který máte nyní

 
Od: saryk*
Datum: 05.10.12 16:09
 

Tak u Mozilly bylo vše nastaveno... U exploreru v nabídce "Povolit součásti Scriptlet" bylo zakázat, tak jsem dala povolit a v nabídce "
Skriptování apletů v jazyce Java bylo povolit, to jsem nechala... No a např. v současné době když na stránku www.servis24.cz chci,tak se mi nezobrazí přihlašovací okno vůbec a je prázdná stránka :( Ale to mysím, že je jen teď a třeba za hodinu, už se to zobrazí.

Od: saryk*
Datum: 05.10.12 16:47
 





A nyní po opakované aktualizaci klávesou F5 mi na obrazovce vyskočilo následující hlášení:


Vážený kliente, používáte internetový prohlížeč, který není plně podporován službou SERVIS 24 Internetbanking.

Aplikace Internetbanking není optimalizována pro internetový prohlížeč, který používáte. Je možné, že stránky aplikace nebudou zobrazeny správně, některé funkčnosti nebudou dostupné, případně nebudou fungovat korektně.
Doporučené prohlížeče pro SERVIS 24 Internetbanking jsou Microsoft Internet Explorer verze 8 a vyšší nebo Mozilla Firefox verze 9.0 a vyšší.



A nyní po opakované aktualizaci klávesou F5 mi na obrazovce vyskočilo následující hlášení:

Od: saryk*
Datum: 05.10.12 20:11
 

Děkuji za Váš čas, který jste mi věnoval při řešení problému. Tak mě večer napadlo nainstalovat jiný prohlížeč a to Google Chrome a problém vyřešen ) jupíí...

Od: pepr®
Datum: 05.10.12 23:48
 
avatar

No vidíte mě napadlo něco podobného. Použít Firefox. Jenže jelikož jsem nebyl u počítače, tak jste sama přišla na to, že Firefox nefunguje a použila další aternativu ;)

Ovšem, proč vám to nejede v těch dvou prvních prohlížečích a v Chrome ano, to netuším. Sám jsem nechal nastavení Firefoxu téměř na základním a do Exploreru jsem nešahal vůbec (skoro ho nepoužívám) a přihlášení do Servis 24 mi funguje bez problémů v obou.

doplněno 06.10.12 12:16:

Saryk: No tak to potom bude opravdu problém u vás v PC. Ono v nouzovém režimu lecos nefunguje i když je to na první pohled správně nastavené. Takže nejdřív dát do kupy počítač a pak zkusit int. bankovnictví na exploreru znova. Mělo by fungovat bez problémů.

I když, než se k tomu dostanete, tak si třeba oblíbíte Chrome :D

 
Od: saryk*
Datum: 06.10.12 06:14
 

Tak na to se odpověď nedozvím *nevi* ale pro mě nejdůležitější, že jsem večer mohla uskutečnit platbu. Každopádně mám pc ve stavu "na zhroucení" *bum* (nyní mi funguje v nouzovém režimu) takže musí co nejdřív k nějakému "domácímu ajťákovi" . Mějte se krásně a ještě jednou díky *palec*. Šárka

 

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.