Prázdná stránka přihlášení na servis24.cz

Od: Datum: 05.10.12 13:39 odpovědí: 9 změna: 19.11.12 09:02

Dobrý den, prosím poraďte. Po úspěšném přihlášení na internet banking www.servis24.cz se mi bud vůbec neotevře stránka s mým účtem a uprostřed obrazovky se objeví hláška "Čekejte prosím..." anebo mi naběhne obrazovka s nabídkou, ale ihned zmizí a je prázdná a já tím pádem nemám možnost jakékoli volby (platby, kontroly,...). U operátorů servisu24 a poskytovatele inernetu jsem si ověřila jestli není chyba někde u nich a bylo mi sděleno, že je chyba někde u mě v pc. Jsem opravdu laik, co se týče pc, možná mám někde něco uzamčeno či zablokováno, nevím a tímto prosím odborníky o radu. Za případné návrhy moc děkuji. Šárka

Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Od: pepr®
Datum: 05.10.12 13:56

máte podporovaný prohlížeč?
Internet Explorer 8 a vyšší.
Mozilla Firefox verze 9.0 a vyšší.
Chrome 13 a vyšší.
Safari 5 a vyšší.
Opera 10 a vyšší.

doplněno 05.10.12 13:57:

Jaký máte operační systém?

doplněno 05.10.12 14:59:

Tak potom si zkontrolujte nastavení prohlížeče podle těchto rad:

http://www.servis24.cz/stat/e…ib_hlp_gen_tech_expl_opt.html

http://www.servis24.cz/stat/e…lp/cs/ib_hlp_window_open.html

doplněno 05.10.12 15:45:

To je proto, že máte blokování vypnuté. Jde se tam dostat přes nástroje - možnosti internetu - záložka Osobní údaje.

Ale... toto nastavení je potřeba proto, aby vám fungovaly vyskakovací okna v internet bankingu Servis 24.

Ale jelikož máte blokování vypnuté tak tam problém nebude.

Ještě zkontrolujte jestli máte povolený JavaScript. Návod zde. Je to sice pro iexplorer 6, ale toho se nebojte, v osmičkách je to úplně stejné.

Ohodnoceno: 2x