Špatné zkušenosti - MIDODA

Od: Datum: 28.09.12 21:43 odpovědí: 1 změna: 28.09.12 21:54

Dobrý den,

ten samý problém reším s tímto portálem v současnosti. Zatím nám nikdo od nich neodpověděl.

Také jsme se v domění registrovali zdarma. Následně nám přišla faktura na tyto "Volitelné služby".

Žádnou smlouvu jsme neobrželi a ani nepodepsali.

V současné době nám přišly už dvě faktury a nevím co méme dělat.

První na 450,- Kč, druhá na 998,-Kč

Předem děkuji za radu.


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 28.09.12 21:54
 
avatar

Mrkněte sem

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.