Nejste přihlášen/a.
Jako stávající zákazník platím vyšší sazbu za internet,než za tuto službu platí nový účastník,jak docílit tohoto placení.Nechce se mi dávat výpověď a znovu potom podepsat smlouvu.Máte někdo zkušenost?
Ano, mám osobní zkušenost. Zavolal jsem tam (do kyslíku) a řekl, že chci dát výpověď, protože mám nabídku stejné rychlosti za poloviční cenu. A dělal jsem to na radu známého. Ihned mi nabídli sníženou sazbu, ale pořád vyšší, než je polovina a než mají noví zákazníci. Trval jsem na výpovědi, takže s odůvodněním, že jsem dlouholetý zákazník (zase moc dlouho u nich nejsem) a pravidelně platím (to byla pravda) mi nabídli sumu, kterou dávaj novým zákazníkům. Je to zase na rok, takže na konci období, až se to bude mít zvedat, opět tam budu volat. Buď ponechají stejnou sumu (v dnešní konkurenci to nebude problém), nebo prostě odejdu jinam. Oni si nás odejít nenechaj, na to jim strkáme příliš mnoho peněz měsíčně než aby si nás nechali přejít ke konkurenci.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.