Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Youtube na PC

Od: pepicek* odpovědí: 6 změna:
Na mém PC nastala záměna v tom, že kliknutím na ikonu Youtube na ploše se mi místo požadovaného webu otevřel hotmail. Přitom jsem dokázal se dostat na mou stránku YT přes prohlížeč. Tu stránku jsem si uložil do ostatních záložek v prohlížeči G. Chrome, i když mám nastavený hlavní IE.Ten bych ale rád změnil na Google/ne Chrome/, ale nevím jak to nastavit, protože na domovské stránce přes možnosti internetu mám uvedeno něco jiného než slovo Internet Explorer. Konkretně je tam go.microsoft.com.-.Chcisi/... tu mou stránku z YT dostat na plochu. Nevím, zda je můj dotaz dostatečně srozumitelný, ale v PC se dost nevyznám,protože jsem v podstatě samouk a učím se za pochodu. Děkuji za dobrou srozumitelnou radu. Díky moc.

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

Přijde mi, že pletete dvě věci dohromady :)

Přidání zástupce stránky youtube na plochu a pak nastavení prohlížeče, tak aby výchozí stránka byla třeba na seznamu a né na hotmail.com.

Pokud myslíte tedy nastavení hlavní stránky prohlížeče, tak si najděte nastavení v prohlížeči a zde najdete položku k nastavení Výchozí stránka, tu nastavte na jakou chcete stránku, třeba www.seznam.cz.

Prohlížeč je program, který vám listuje internetem (Google Chrome, Firefox, Opera, Maxthon)

A pak v prohlížečích se zobrazují stránky jako Vaše Youtube.com

Takže každá věc je úplně jiná :)

Snad jsem Vám to ujasnil a poradil :)

bena*
hodnocení

0x

Víte, že Google chrome odesílá Vaše soukromé citlivé údaje, které jsou pak používány například k marketingovým účelům?

Pokud v Internet Exploreru máte nainstalované různé lišty /toolbary/, tak je odinstalujte, často to jsou lišty od google, ask, yahoo!, icq, atd., atd. Předpokládám, že máte nainstalovanou nejnovější verzi IE.

Takže otevřte IE, dejte si tam adresu www.youtube.com , vemte myš a přetáhněte ikonku vedle adresy na Plochu a máte tam jednoduše udělaný spouštěč.