Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Zadat zvuk do počítače

Od: ludmila1955* odpovědí: 5 změna:

po zakoupení"nového" počítače jsem zjistila že mi nejde zvuk,prosím může někdo poradit? ukazuje se že mám přidat HARDWARE,jsem laik tak potřebuji poradit moc díky

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

Že by na základovce nebyla zvukovka? Jistě bude a pak bude stačit nahrát ovladače a mělo by to jít.

ludmila1955*
23.08.12 20:10
hodnocení

ale jak?

mowla*
hodnocení

0x

"přidat hardware" znamená, že v počítači jsou zařízení, která systém ´nezná´ - je potřeba doinstalovat ovladače. Máte k počítači CD? Pokud ano, dejte je do mechaniky a ´nechte´ instalátor, aby si je ´našel´...

Pokud CD nemáte, kontaktujte prodejce a nebo ovladače stáhněte z netu.

Samozřejmě také můžete odnést počítač prodejci, aby vám ovladače nainstaloval.

ludmila1955*
hodnocení

bohužel nemám je to zakoupený z druhé ruky(bazar) a vím prt

mowla*

Áha, no - v tom případě jsou tři možnosti - buďto kontaktujte nějakého známého, který vám detekci HW instalaci ovladače(ů) udělá, nebo s počítačem navštívíte nějaký servis a nebo se něco naučíte a uděláte si to sama... ;)

V prvé řadě je třeba zjistit, jaká je v PC zvukovka (a jestli vůbec) - otevřete bednu počítače a najdete buďto kartu ve slotu a nebo čip na MB a napíšete si jeho jméno a číslo. Pokud tam zvukovka není - nemusíte bednu ani otevírat - chybí (obvykle) konektory pro připojení repráčků a mikrofonu.

Toto jméno a číslo zadáte do vyhledávače a najdete ovladače (obvykle jsou na stránkách výrobce). Pak jej stáhnete do počítače a buďto spustíte (je-li to spustitelný soubor) a nebo spustíte průvodce pro přídání hardware a cestu k ovladači zadáte tam.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.