Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Laserová barevná multif.tiskárna s duplexem

Od: nikita* odpovědí: 3 změna:

Poraďte, prosím, kterou tiskárnu si mám vybrat. Potřebuji, hlavně laserovou s duplexním tiskem. Představu bych měla i o multifunkční tj. tiskárna scener kopírka. Tisknu především účetní doklady, účetní sestavy, kde barevný tisk není potřeba, ale nevím, když už budu pořizovat novou tiskárnu, zda nemám jít do barevné. Už jsem ztrávila hodně času s vyhledáváním na netu, ale jsem laik, některé údaje mi nic neříkají a nechci si pak vyčítat špatné rozhodnutí. Nyní mám HP LaserJet 1100, která mi už dosluhuje a bez tiskárny být nemůžu. Prosím, můžete mi poradit či dopručit nějakou v ceně do 20 tis. Kč.? Předem moc děkuji.

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x

Nevím kolik měsíčně toho tisknete...v jakém poměru barva/BW, ale v nejlevnější třídě by to mohla být třeba Konica Minolta Magicolor 1680MF (cca 4000Kč) toner cca 1800Kč (2500 stran A4).

Nebo vyšší řada..4690MF...cena 16000Kč, toner 2700Kč (8000 stran A4).

V práci máme už třetí tiskárnu od Minolty (pravda vyšší řady), ale všechny bez problémů...a každá než šla "pryč" měla přes 400tis

kopií..

Samozřejmě na výběr je toho poměrně dost..i od jiných značek.

nikita*
hodnocení

Tisknu v průměru od 500 do 1000 stran / měsíc, nyní vše ČB. BW zřejmě využiji na tisk e-mailů. V recenzi na KM 1680MF je uvedeno, že je hlučná. Tiskárnu mám hned vedle monitoru, takže musím vybírat také dle hlučnosti. Děkuji za ochotu poradit.

Je otázka zda je hlučná jen při tisku (což by se dalo vydržet) nebo i při pohotovostním režimu (což pochybuji).

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.