Safesync, smazání dat

Od: Datum: 16.08.12 21:28 odpovědí: 2 změna: 17.08.12 06:03

Mám nějaká data na Safesync (Humyo), ale službu chtějí najednou zpoplatnit a můj účet spadl do stavu Suspended.

Tzn., že data vidím, ale nemohu si je stáhnout k sobě. V podmínkách je, že když pozvu dalšího uživatele, služba se o měsíc prodlouží. Není ale jasné, jestli se mi jen o měsíc prodlouží datum smazání nebo to budu mít na čas opět zpřístupněno.

Nevíte někdo, jak to funguje? Nerad bych o těch pár fotek přišel.


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 16.08.12 21:34
 
avatar

Službu Safesync sice neznám, ale vím, že všechny služby zveřejňují podmínky používání (při registraci jste je musel/a odsouhlasit). Odpověď byste měl/a najít v nich.

doplněno 16.08.12 21:40:

Našla jsem informace o změně Humyo na Trend Micro SafaSync .

doplněno 17.08.12 18:12:

Omlouvám se, ale měla jsem dojem, že Vás zajímalo hlavně to, jak nepřijít o data.

V odkazu se sice o stavu Suspend nepíše, ale uvádí se tam, za jakých podmínek lze Humyo dále provozovat zdarma. Pokud by se Vám podařilo účet dále provozovat, pravděpodobně by Vám data nesmazali.

 
Od: darda
Datum: 17.08.12 06:03
 

Odpovídáte na na něco trochu jiného, než jsem se ptal, ale budiž.

Byl jsem smířený s tím, že bezplatná služba končí a že si svá data stáhnu
a uložím jinam, proto jsem tím stavem Suspend poněkud překvapený.
Ve Vašem odkazu o něm není zmínka.

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.