Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Safesync, smazání dat

Od: darda odpovědí: 2 změna:

Mám nějaká data na Safesync (Humyo), ale službu chtějí najednou zpoplatnit a můj účet spadl do stavu Suspended.

Tzn., že data vidím, ale nemohu si je stáhnout k sobě. V podmínkách je, že když pozvu dalšího uživatele, služba se o měsíc prodlouží. Není ale jasné, jestli se mi jen o měsíc prodlouží datum smazání nebo to budu mít na čas opět zpřístupněno.

Nevíte někdo, jak to funguje? Nerad bych o těch pár fotek přišel.

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

iz*
hodnocení

0x

Službu Safesync sice neznám, ale vím, že všechny služby zveřejňují podmínky používání (při registraci jste je musel/a odsouhlasit). Odpověď byste měl/a najít v nich.

doplněno 16.08.12 21:40:

Našla jsem informace o změně Humyo na Tr/... .

doplněno 17.08.12 18:12:

Omlouvám se, ale měla jsem dojem, že Vás zajímalo hlavně to, jak nepřijít o data.

V odkazu se sice o stavu Suspend nepíše, ale uvádí se tam, za jakých podmínek lze Humyo dále provozovat zdarma. Pokud by se Vám podařilo účet dále provozovat, pravděpodobně by Vám data nesmazali.

darda

Odpovídáte na na něco trochu jiného, než jsem se ptal, ale budiž.

Byl jsem smířený s tím, že bezplatná služba končí a že si svá data stáhnu
a uložím jinam, proto jsem tím stavem Suspend poněkud překvapený.
Ve Vašem odkazu o něm není zmínka.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]