Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

AVerTV Hybrid Super 007 vs. hd programy

Od: wt5676* odpovědí: 4 změna:

ahojte, ted jsem zjistil, že mi funguje mux 4, kde je i hd novy/čt. Tak jsem přeskenoval kanály, ale u hd novy/čt mi jde jen zvuk.

Dočetl jsem se, že to jde jen u některých stb, viz.: "Pro sledování programů ČT 4 HD a Nova HD musí mít divák set-top-box, který dokáže přijímat signál v kompresním standardu MPEG-4 a je alespoň HD ready." -> u popisu mé tv karty je napsáno: "Podpora HDTV (MPEG-4 AVC/H.264 & MPEG-2)", čili by mi měly jít hd programy nebo ne? pokud ano, nevíte kde je chybka, že mi jde jen zvuk, ale obraz je jen černý? - v tomto jsem úplný laik :(

popř. mi tv karta našla i polské programy (tvp1, tvp2, eska, ttv atd), u kterých mi jde taky pouze jen zvuk. Nevíte čím to je?

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

bena*
hodnocení

0x

Hezký den, jak jste daleko od vysílače a nejste v nějakém ďolíku? Nebo nechytáte to na nějakou mini anténku?

Jinak na vaší TV kartě by to mělo jít, protože splňujete ty požadavky na HD příjem.

wt5676*
hodnocení

jsem z pardubic a mux 4 chytám na frekvenci 666mhz -> tv pohoda mi jde, ale u té hd čt/novy mi jde jen zvuk. anténa normální na střeše :)

avermediacz
hodnocení

0x

Dobrý den,

doporučili bychom nainstalovat nějaké aktuální audio-video kodeky (např. zde: stahuj.centrum.cz/...), nejnovější ovladače pro grafickou a zvukovou kartu a především pak zkontrolovat verzi ovladačů tuneru a doprovodné aplikace AVerTV.

Driver by měl být ve verzi 3.6.x.15 (ke stažení zde: avermedia.eu/...) a aplikace AVerTV s číslem 6.5.1 (stahujte zde: avermedia.eu/...).

Pokud by náhodou nezabralo nic z uvedeného, ozvěte se nám přes rozhraní zákaznické podpory na: avermedia.eu/...

S pozdravem,
AVerMedia CZ

avermediacz
hodnocení

0x