Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
ve firemní poště se nám u několika zákazníků stává, že když jim odpovíme na jejich e-mail, tak se vrátí jako nedoručený s následujícími chybami(viz. níže), přitom odpovídáme na jejich příchozí e-mail.
Nevíme zda-li jhe chyba u nás, nebo u příjemce...,ale už tento týden je to 3 zákazník a stejná chyba.
Díky.
This is the mail system at host miramo1.miramo.cz.
Im sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. Its attached below.
For further assistance, please send mail to postmaster.
If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.
The mail system
< billsin1@miramo13.miramo.cz> (expanded from < info@lsing.cz>): host
127.0.0.1[127.0.0.1] said: 557 Invalid routing request - domain in BLACK
LIST. (in reply to MAIL FROM command)
Nebyl nahodou u vas ve firme nekdo nedavno zavirovany a rozesilal spamy? Vypada to, ze vasi zakaznici vas maji na blacklistu - jejich spamservery berou blacklisty z databazi na netu. Jejich admini by vasi domenu meli odblokovat a vasi admini by meli zacit resit odebrani z blacklistu na spamserverech. Je to dost. zavazny problem, ktery muze skoncit tim, ze neodeslete skoro nikomu nic (na seznam jo, ale to neni firemni posta).
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.