Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Nejdou psát znaky háčky+čárky nad o, t, d

Od: mikycz* odpovědí: 5 změna:

DObrý den, nejdou mi psát háčky a čárky např.nad o, t, nebo d. Když napíši shift+tu klávesu jak se vždy máčká, napíše mi to ˇˇ a pokud bez shiftu ´´ tohle. Mačkám to dobře a vždy jednou, nejsem začátečník. Nevím co s tím je, poraˇˇdte prosím

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

dzordz*
hodnocení

1x

Je to zavirovaný.

-> eset.cz/...

tertexia*
hodnocení

0x

Máčkáš to dohromady? Jako shift+,,ta klávesa,,*smich*+např. t a budeš mít Ť

Pokud chceš malé písmeno s háčkem, před tímhle zmáčkni capslock - pak budeš mít ť - , pokud ho nezmáčkeš, budeš mít velké písmeno s háčkem - Ť.

U čárek však shift nemačkej. Stačí ,,ta klávesa,,+např. o a budeš mít ó. Pokud chceš velké, zmačkni před tím capslock.

ps: ,,Ta klávesa,, je ta, která má na sobě

+ ˇ

= ´

Abys nemačkal náhodou špatnou *hi*

Měj se hezky.

Tertexia*placni*

juvla*
hodnocení

0x

Asi je to vir, kdysi jsem to měl taky

doplněno 08.08.12 21:23:

dzordz - *placni*

bena*
hodnocení

0x

Za tím je vir, takže buď spusťte úplnou kontrolu systému Vaším antivirovým programem nebo použijte některýz online skenerů, například ESET Online Scanner, BitDefender Online Scan,...

Pokud chcete se ještě přesvědčit, že systém je čistý, pošlete mi buď vnitřní poštou nebo sem vložte logy z RSITu. Návod + odkazy ke stažení najdete zde: forum.viry.cz/...

Případně mi oba vygenerované soubory v C:RSIT pošlete jako přílohu na email honza (tečka) bencik (zavináč) seznam (tečka cz.

mikycz*
hodnocení

pomohlo přeskenování. díky

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.