Nejste přihlášen/a.
Dobrý den. Poradíte mi prosím, jak udělat odkaz?
Dostala jsem zprávu, na 4 strany, A4. Potřebuji tuto zprávu, vložit jako odkaz. Kolikrát tady čtu, podívejte se, jak se to dělá. "Tady." Kliknete na červené, TADY a otevře se vám zpráva. Jak tyto 4 strany, udělat, jako odkaz? Děkuji za návod, ale prosím podrobně, abych tomu rozuměla. Jsem laik. Děkuji Viky
Odkaz musí někam odkazovat, nejlépe na internet. Asi bych využil úložiště ulozto.cz - registrace je zdarma. Po přihlášení Vám to nabídne možnost "nahrát soubor", tak zvolíte svoji zprávu na počítači. Po nahrání můžete soubor zaheslovat a zároveň Vám to nabídne odkaz, který pak stačí kamkoli zkopírovat.
doplněno 06.08.12 10:24:Jak píše Béňa, registrace nutná není, ale podle mne je výhodná pro další práci se svými soubory, mazání, atd. Prostě máte větší přehled...
Jen doplním, že na Uloz.to lze nahrávat soubory i bez registrace. Jinak můžete využít i jiných úložišť, například edisk.cz nebo personální úložiště typu Skydrive či Dropbox.
Dobrý den, Hope. Podle návodu, jsem použila Ulož. to. Nic jiného mi nešlo otevřít.
Mám tyto problémy, uložit mi nic nešlo.
Zpráva je psaná ve Wordu. Velikost souboru je 28 kb.
Když chci stránky uložit na Ulož to, tak mi to napíše:
Tvůj prohlížeč neumožňuje zjištění velikosti souborů. Pro nahrávání souborů o celkové velikosti větší než 2 GB doporučujeme použít. Filemanager.
Jde s tím něco udělat? Co dělám špatně? Děkuji.
Jo, tohle dělává v IE8 a starší, ale s IE9 není problém. Tady jde jen o to, že neuvidíte ukazatel nahrávání, nicméně 28kB je tak málo, že to spíš jen problikne.
Soubor dáte nrahát a hned uvidíte odkaz na soubor, můžete mu nastavit heslo, nastavit, aby se nezobrazoval ve vyhledávači.
Mimo Uloz.to existují i jiné servery, například ten edisk.cz
Dobrý den Béňo. Děkuji za rady, snažila jsem se uložit jak v edisk.cz, tak v Ulož.to. V Ulož.to, je to přehlednější.