Nejste přihlášen/a.
mám dělat pro jednu paní návrh etikety na mýdlo ve 4 variantách, dále úpravu stávající etikety ve 12 variantách, a letáček A5 o polovinu užší. Jsem studentka a příležitostně nabízím své služby v grafickém oboru, nejsem profesionál, proto potřebuju vědět, kolik bych si měla říct, aby to nebylo moc.
Kdysi jsem měl podobnou starost, takže jsem pátral v cenících grafických studií.
Takže co jsem zjistil. Třeba: Cena za jednostranné grafické zpracování A4 - 800.-Kč, A3 - 1500.-Kč, zpracování prospektu A4 jednolistový - 900.-Kč. Hodinová práce grafika 400.-Kč a hodinová sazba za DTP 350.-Kč, účtováno po půlhodinách. Asi by pro vás byla nejvhodnější ta hodinová sazba.
Jako u všeho, závisí na mnoha konkrétních okolnostech, třeba na movitosti zadavatele, na tom, jak nutně potřebuješ peníze a za jakou minimální hodinovou sazbu jsi ochotna dělat. 2 - 3 dny práce bych klidně nasadil cenu třeba 10.000,-, pokud ji bude zadavatel ochoten akceptovat. Taky je potřeba zvážit, jestli by to někdo jiný nebyl schopen udělat třeba za pár hodin. Všechno prostě souvisí se vším.
Asi bych se dohodl na ceně za dílo. Na době bych nelpěl, protože někdo to zvládne za pár hodin a někdo se s tím bude dělat několik dnů. Záleží na talentu a zručnosti. Domluvil bych se na celkové ceně.
doplněno 31.07.12 11:14:Navrhl bych cenu a termín kdy práci odevzdám. Pokud datum dodání práce nestanoví zadavatelka.
Pokud i příležitostně odvádíte profesionální práci a prezentujete profesionální výsledky, neměla by hodina vašeho času (toho, co na tom fakt strávíte.. co řeknete jí, je jiná věc) jít pod nějakejch 250. Po kusech by cena byla vyšší, ale možná se dohodnout, jestli se budou platit všechny, nebo jestli jich dodáte alespoň x a po výběru jednoho z nich bude celková cena y? Nevím, jak moc náročné budou "úpravy", ale za nový návrh to klidně těch 700+ může být.
Ale nakonec to je jen o tom, za kolik jste ochotna to udělat a kolik je pani ochotná vám za to zaplatit.