Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak obnovit-zachránit data na HDD?

Od: kubamal odpovědí: 5 změna:

Prosím,jak obnovit data z hardisku,disk se mi nezobrazuje v počítači,nevíte co s tím,nerad bych o svá data přišel,že prý to dělají v Praze a je to drahé,jsem student a neměl bych na to,co tedy dělat a také jsem se dozvěděl na netu o podvodnících ohledně tohoto,abych nenaletěl,neporadil by někdo,díky,jak disk zachránit?

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

biges*
hodnocení

0x

Takových problémů co může být s diskem!

Přestal se zobrazovat najednou, z ničeho nic? Točí se? Vydává nějaké neobvyklé zvuky? Zkoušel jste se na něj podívat pod jiným operačním systémem?

Pokud je disk fyzicky mrtvý, pak se data obnovují tím, že se sežene naprosto stejný a přendají se datové plotny do něj. A i potom se obnoví jen část dat, přitom je to za hodně tlusté peníze.

rv*

Obvykle odejde elektronika a namontuje se elektronika ze stejného ale funkčního HDD. Dnes je snad vše na konektory a šroubky, takže i zručný amatér to zvládne.

mowla*
hodnocení

0x

Podle formulace dotazu soudím, že počítače nejsou tvé hobby - to, co popisuješ, může mít řadu příčin a jejich odstranění může být otázkou několika minut ´zadarmo´, ale také několika hodin v ceně pár tisíc, možná je chyba fatální... ;) Obrať se na někoho znalého v okolí, ať aspoň víš(me) příčinu chyby...

kejki
hodnocení

0x

Nevidíš ho v Tento počítač. Co Správa disků? Dělají to i v Brně, nejen v Praze. A soud proběhl jen s jednou firmou, bohužel nezanikla.

praivo*

Byla to "DataRecovery" (zachrana-dat.cz).

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.