Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Obrázek v PC , co s lupou?

Od: sissa odpovědí: 10 změna:

Chci poslat zmenšený obrázek, ale pořád se mi tam motá lupa, která to zvětšuje při kliknutí, bude tam /LUPA/ i při odeslání?

Omlouvám se, možná za hloupý dotaz, ale jsem laik a učím se.

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

mowla*
hodnocení

0x

"Lupa" je součástí prohlížeče, nikoli obrázku - při odeslání "tam" nebude...

;)

hm*
hodnocení

0x

Na nějakou lupu nedej, ta jen ukáže obrázek jako menší. Obrázek musíš ve vhodném programu (editory nebo některé prohlížeče obrázků) slutečně zmenšit, uložit a takto zmenšený teprve poslat.

hodnocení

0x

Po odeslání tam lupa určitě nebude. Netuším, co máte za prohlížeč, ale jestli Vám jde ona lupa na nervy a nedá se vypnout (já myslím, že to nějak půjde), stáhněte si "Irfanwiw", to je docela zajímavý a jednoduchý prohlížeč. A je zdarma. Ještě lepší a dost podobný je ACDSee, ale ten už zadarmo není.

bena*

Technická: Ten program se jmenuje IrfanView. Můžete si ho stáhnout zde: slunecnice.cz/..., češtinu pak zde: irfanview.net/... a doporučuju i doplňky: irfanview.tuwien.ac.at/...

Při instalaci odmítnete instalaci google toolbaru a při volbě přípon (extensions) zvolte Images only. Na přehrávání zvuků a vidí tento program není vhodný, protože většinu přehraje pouze po instalaci těch doplňků a stejně to není vončo. Jinak není nad normální přehrávač jako třeba Windows Media Player nebo VLC. Doplňky mají v sobě spoustu dalších filtrů a možností, nejen přehrávání těch zvuků a videí.

ACDSee jsem na chuť tolik nepřišel, ale vím, že je hodnocen jako výborný program na fotografie a používají o nejen běžní uživatelé.

sissa
hodnocení

Jak je pak možné , že i já jsem dostala v meilu foto i z lupou? Po té fotce jezdíte a šmírujete detaily...

Řekl bych, že někdo udělal PrintScreen a pak obrázek ořezal.

doplněno 20.07.12 23:18: