Nejste přihlášen/a.
Chci poslat zmenšený obrázek, ale pořád se mi tam motá lupa, která to zvětšuje při kliknutí, bude tam /LUPA/ i při odeslání?
Omlouvám se, možná za hloupý dotaz, ale jsem laik a učím se.
Po odeslání tam lupa určitě nebude. Netuším, co máte za prohlížeč, ale jestli Vám jde ona lupa na nervy a nedá se vypnout (já myslím, že to nějak půjde), stáhněte si "Irfanwiw", to je docela zajímavý a jednoduchý prohlížeč. A je zdarma. Ještě lepší a dost podobný je ACDSee, ale ten už zadarmo není.
Technická: Ten program se jmenuje IrfanView. Můžete si ho stáhnout zde: slunecnice.cz/..., češtinu pak zde: irfanview.net/... a doporučuju i doplňky: irfanview.tuwien.ac.at/...
Při instalaci odmítnete instalaci google toolbaru a při volbě přípon (extensions) zvolte Images only. Na přehrávání zvuků a vidí tento program není vhodný, protože většinu přehraje pouze po instalaci těch doplňků a stejně to není vončo. Jinak není nad normální přehrávač jako třeba Windows Media Player nebo VLC. Doplňky mají v sobě spoustu dalších filtrů a možností, nejen přehrávání těch zvuků a videí.
ACDSee jsem na chuť tolik nepřišel, ale vím, že je hodnocen jako výborný program na fotografie a používají o nejen běžní uživatelé.
Jak je pak možné , že i já jsem dostala v meilu foto i z lupou? Po té fotce jezdíte a šmírujete detaily...
Řekl bych, že někdo udělal PrintScreen a pak obrázek ořezal.
doplněno 20.07.12 23:18:bmbx: No já jsem to pochopil tak, že tazatelka objasňuje jakou lupu myslí, že takovou má v prohlížeči fotek. A ne, že se dá používat přímo v mejlu.
Ale možná máte pravdu Tak bych to potom viděl na nějakou "animaci". Nevím, jestli to umí třeba Flash.
To by tou lupou asi šlo těžko po obrázku šmejdit
Spíš jsete dostala mailem normální obrázek a váš PC, s vaším prohlížečem fotek / obrázků tam šmejdí s lupou.