Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
používám ntb acer extensa 5620Z se síťovým adaptérem Brodcom 802.11b/g WLAN. Občas cca 1 za 2 týdny se počítač nemůže spojit s routrem(nejde internet) (někdy hned po startu, někdy klidně i za 3 hod provozu) - problém je na obrázku.
Někdy lze problém opravit průvodcem potíží (co je v PC) a někdy je potřeba vypnout routr ze zásuvky a znovu zapojit.
Je to normální nebo nastává nějaká chyba?
Děkuji
Lukáš
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.