Nejste přihlášen/a.
chtěla bych si přihlásit notebook internet přes vodafone, ale mám s nimi a jejich balíčky velmi nepříjemné zkušenosti. Balíček sice zařídí ,ale pak jsme platila jsko mourovaná a nebylo nikde dovolání, kompetentní lidé se vypařili, zbyli jenom operátoři s jejich stokrát opakovaným" dobrý den, co pro vás mohu udělat?" a to bylo všechno čeho jsem se dovolala. Tak jestli někdo nevíte , jak na to? Budete hodní Zdravím kenyska
No,pokud si aktivujete balíček internetu,tak budete platit jako mourovatá do té doby,dokud ho nevypovíte. To můžete udělat např.v jejich internetové samoobsluze.
Je potřeba si při aktivaci balíčku všimnout "drobnosti", zda po vyčerpání FUP,tedy určitého limitu dat přenášeném vyšší, 3G rychlostí,budete surfovat rychlostí nižší nebo zda budete platit za každý přenesený MB peníze navíc.
Pokud si tohle pohlídáte,platit jako mourovatá nebudete.
Většina těchto nářků je způsobena tím,že lidi nečtou to,co by číst ,měli.Tedy smlouvu až do konce.
Zkuste si vše nejdříve prostudovat na www.vodafone.cz a poté zkuste znovu operátora zavolat.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.