ahojky jsem tu opět s problémemprotože Pc začal dělat neplechu stáhla jsem si ze slunečnice Fire Lite Scanner.No a ten mi po scanování sdělil,že mám v PC HLLP.Scrambler.B zajímalo by mne,co to je za potvoru a jak se jí zbavit...děkuji za odpověď a hezký den přeji
Pokud se nepletu, jde o červa. Jaký používáš antivirový program? A používáš nějaký? Norton Antivirus v Trial verzi by ti to měl dát do pořádku.
boy*
no mám NOD32 Ad Aware a Search and Destroy a ten Norton si musím koupit,nebo si stačí jen stáhnout free verzi a projet PC? a nevyřadí mi NODa když ho spustím?Ptám se ,protože jsem už jednou takhle NODa vyřadila,když jsem si spustila na doporučení známých Emergency a neinformovala jsem se u odborníků zde.
al bunda*
Ahoj, vzpomínám si na Tebe. Samozřejmě, že musíš vyřadit/zastavit ten druhý antivirus. A pro sichr ještě bych vytáhnul kabel od internetu z počítače před tím, než to rozjedeš. Norton by měl být ke stažení na Slunečnici. Nebo použij Google a najdi si heslo Scrambler.B a heslo Norton-Trial.
Tak mě napadlo, jak to, že si s tím neporadil NOD? Jede? Je aktualizovaný? Měl by Tvůj problém vyřešit i on. Projeď si nejdříve počítač NODem. Potom dej vědět. Hodně zdaru.
boy*
Tak jsem projela PC NODem ,ale nic mi nezahlásil,aktualisace je v pořádku.Zítra zkusím toho Nortona.Napadlo mne ,neexistuje jen nějaká jednorázová utilita na odstranění toho červa?
al bunda*
Už jsem o tom uvažoval, ale nehledal jsem. Koukni na oficiální stránky výrobců antivirových programů Avast.com a tak.
Měl by to umět stinger: vil.nai.com/... Nicméně vypnout obnovení systému po dobu odstraňování, projet i spybotem,adawarem to by nebylo od věci...
boy*
ještě mi tedy oraď prosím,jak se vypíná obnovení systému a jdu na to .Díky díky
al bunda*