Převedení starých mailů na novou schránku

Od: Datum: 31.05.12 22:44 odpovědí: 5 změna: 01.06.12 08:44

Dobrý pozdní večer všem.Potřeboval bych zjistit,jak si mohu převezt straé maily na nový mail u seznam.czMám operační systém starší Windows XPMnohokrát děkuji.Prosím,jako pro blbce,nejsem odborník na PC.

Upozornění
Tato otázka je 5 let bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Od: lujs®
Datum: 31.05.12 22:58

Možná PŘEPOSLAT na novou adresu.

Od: detergent*
Datum: 31.05.12 23:22

Díky za odpověd,ale když kliknu na mou starou adresu tak se nemohu za boha dostat na heslo.To mám správné a pořád mi to píše špatné heslo.Takže se nemohu dostat do staré schránky,abych si nto přeposlsl do nové.Díky

Datum: 01.06.12 08:10

Co zkusit toto:

Ohodnoceno: 1x

Datum: 01.06.12 08:44

Tenhle problém jsem měla také. 2x jsem se nemohla dostat do schránky. Až tak, že jsem si založila novou a nepřečtené ze staré jsem oželela. A ejhle, nová mi to udělala také. Bylo to na blázinec. Až přišel jeden z mých mlaďochů a udělalt to, co doporučuje pavkazji. Je pravdou, že jsem musela hodně vzpomínat, na odpovědi, na otazky, na ktere se me ptali. Ale nakonec přišla řada nesmyslných čísel jako heslo a já se přes ně vrátila na svoje heslo. No, pakárna! *plac*Ale je zajímavé, že na E-mailu to někdy fungovalo, někdy ne. Teď se mi párkrát stalo, že jsem se na seznamu musela přihlašovat těmi nesmyslnými čísly.

Datum: 01.06.12 08:30

No, bez hesla ke starému mailu rozhodně nijak. Pokud se na ten starý nedostanete, máte smůlu.

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz