Chytrý telefon - nefungují notifikace gmail

Od: Datum: 28.05.12 13:10 odpovědí: 6 změna: 29.05.12 20:22

Dobrý den,

mám chytrý telefon s Androidem a v něm mimo jiné aplikaci Gmail. Přestaly mi fungovat notifikace nově příchozích mailů. V nedávné době jsem aktualizovala myslím i gmail, i android jako takový. Tušíte, co bych mohla vyzkoušet, aby to začalo fungovat? Už se mi povedlo zmeškat několik důležitých mailů, protože jsem nebyla zvyklá aplikaci vůbec otevírat, aktualizovat a ještě čekat třeba minutu, než se email objeví (dlouho se to tváří, že nic nového nedorazilo).

Je něco, co mohu zkusit udělat, aby to začalo běžet, nebo se dá jen čekat a doufat, že opraví chybu vývojáři aplikace?

Díky.


avatar
Upozornění
Tato otázka je 5 let bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: matescz*
Datum: 28.05.12 22:07
 

Neuvádíte co máte za verzi Androida, nicméně to co popisujete by mohlo být způsobeno vypnutou automatickou synchronizací (předpokládam, že jste přihlášená do google účtu v Obchodě Play a automaticky se vám tedy stahují aktualizace aplikací). Zkuste zabrouzdat do nastavení systému a najít možnost zapnutí automatické synchronizace pro gmail účet.

Ohodnoceno: 3x
 
Od: askmenow*
Datum: 29.05.12 01:03
 

Android 2.3.5
Na synchronizaci mrknu... nic jsem ale nepřenastavovala, tak mě zaráží, že to šlo a najednou nejde.

doplněno 29.05.12 01:29:

Nic kolem synchronizací se mi nedaří najít :/ nevíte někdo, kde hledat, prosím?

Od: bena*
Datum: 29.05.12 14:40
 

Navrhoval bych toho Andorida zaktualizovat. Bude k tomu potřeba připojení k internetu, doporučuju aktualizovat přes Wifi. Internet od operátora je dražší. Například O2 má sazbu 15Kč za hodinu, max. 30Kč za 24 hodin.

 
Od: askmenow*
Datum: 29.05.12 20:21
 

Aktualizuji naprosto pravidelně úplně všechno, připojená jsem 24/7, s tím radit nepotřebuji také... prostě tím to nebude :)

Od: matescz*
Datum: 29.05.12 19:22
 

Z toho co jsem našel na internetu má tento problém po aktualizaci Androidu spousta lidí. Někteří radí že pomáhá automatickou synchronizaci vypnout a znovu zapnout.

Mám Android 4.0 a tam je to pod Nastavení - Účet a synchronizace. Tam mám možnost zapnout/vypnout automatickou synchronizaci, předpokládám že ve starších verzích je to podobné ale možná je to skryto pod něčím jiným.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: askmenow*
Datum: 29.05.12 20:22
 

Povedlo e mi to najít a doopravdy pomohlo aut. synch. vypnout a zapnout. Děkuji-

 

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.