Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Instalace tiskarny HP laser Jet 1000

Od: grantfuhr31 odpovědí: 5 změna:

poradi mi nekdo jak a co vse mam udelat abych mohl naistalovat tiskarnu,stahl jsem nejaky ovladac ale nefunguje to,prosim o radu podrobnou bo jsem laik,dekuji FANDA

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

Otázka asi jako "nejede mi auto, co mám dělat"...

Tak hlavně, musíš mít ovladač pro tvou verzi systému a ZÁLEŽÍ na tom jestli 32 nebo 64 bit

doplněno 30.04.12 12:24:

co máte za systém zjistíte, když kliknete pravým tlačíkem na "počítač" a dáte vlastnosti

grantfuhr31
hodnocení

system mam Windows XP,VIM ZE TA OTAZKA BYLA POLOZENA LAICKY ALE KDYBYCH TO UMEL NEZADAM O RADU:)

tady je ovladač pro 32bit WINDOWS XP. S tímto ovladačem by tiskárna MĚLA fungovat ;)

ftp://ftp.hp.com//...

doplněno 30.04.12 14:03:

aha, ovladač se po tom "rozbalení"asi musí ještě nainstalovat ručně.

Klikněte pravým tlačítkem na Tento Počítač a dejte Spravovat. V nabídce nalevo vyberte Správce zařízení a tam najděte Vaši tiskárnu (pravděpodobně bude s otazníkem nebo vykřičníkem u ikonky). Na klikněte pravým tlačítkem a vyberte Aktualizovat Ovladač. Vyberte "ne, nyní ne", další, instalovat ze seznamu či daného umístění, zaškrtněte "při hledání zahrnout toto umístění", klikněte procházet a proklikejte se tam k tento počítač - C: - lj1000hb. Poté klikněte na další a ovladač by se měl nainstalovat.

grantfuhr31
hodnocení

to:mikihans...děkuji moc za radu a trpelivost tiskarna funguje tak jeste jednou dekuji

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.