Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Outlook Express

Od: jarine* odpovědí: 9 změna:

Poradí mi někdo proč mi nejdou otevírat maily s příponou Fw. a Fwd.?

Děkuji předem za srozumitelnou odpověď/ jsem začátečník/:)

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

derek*
doplnit odpověď
hodnocení

0x
Fw a Fwd nejsou pripony, ale standardne predpony.
A jde o maily, ktere byly"ForWarDovany"(preposlany) - jedna se o normalni maily. nevim co mate za problem - nerekl jste jmeno sveho klienta, ani nijak nespecifikoval problemove chovani ...

jarine*
doplnit odpověď
hodnocení

0x
Díky za upřesňující informaci:).Jak jsem ve svém dotazu předeslala, jsem začátečník, proto netuším co myslíte tím klientem. Jsem ale připojená přes mikrovlny/bezdrátově / a pracuji ve Windows 2000./ Jestli vám to pomůže /
derek*
Postovni klient - program ktery vam ma ty emaily otevrit. napriklad Outlook, Outlook Express, Mozilla Thnderbird a jine.
jarine*
Používám Outlook Express:)
wzcom
derek: neni to nahodou jako topic? mash tam Outlook Express.. ;o) mno to je jedno.. problem bude asi v nastaveni spamfiltru... mrkni se tam nekam do nastaveni, zabezpeceni atd..
derek*
Ah, sorry - pro samy oci nevidim ...
No tak takhle - soubor emailu, povolenej pro spousteni v OE by mel mit priponu .eml . To ze maji priponu FW neo FWD se mi nezda - nekdy by je tak musel prejmenovat a i tak nevidim duvod. jak jsem rikal - jsou to Predpony a uvadeji se do Predmetu emailu - paklize teda nejdou otevrit, tak si je zazalohuj, a zmen priponu na spravnou, tzn. EML . Pak zkus otevrit.
jarine*

Díky za tvoje rady, bohužel zatím nemohu nic vyzkoušet, nebudu několik dní u PC :(((

Jak mluvíš o tokm Firewalu, mám v PC Kerio Personal Firewall. Zatím...

garfield.mac