Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Java - příkazový řádek

Od: disi odpovědí: 8 změna:

Ahoj,

napsal jsem si jednoduchý prográmek v javě. A aby se mi spouštěl v příkazovém řádku, tak jsem ho uložil jako .bat, jenže když na to kliknu, tak tam příkazový řádek jenom problikne... Nevíte, jak to udělat, aby ten řádek tam zůstal? Co dělám špatně, jsem v javě začátečník, tak mi to prosím zkuste vysvětlit nějak ,,srozumitelně,, :) Díky předem za odpověď :)

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hop®
hodnocení

1x

V baťáku šlo použít příkaz PAUSE, který pozastavil vykonávání přípazů do stisku klávesy...

dzordz*
hodnocení

0x

Spusťte příkazový řádek ze startu, příkazem cd se přepněte tam, kde máte daný soubor (nebo ho umistěte někam, kam už ukazuje systémová proměnná path, ale to není moc šťastné řešení), a pak ho spusťte. Příkazový řádek zůstane otevřený a výstup uvidíte.

Java v batu je pro mě novinkou, čekal bych, že se výstup zkompiluje do souboru .jar :)

hodnocení

0x

Hope ty máš nejlepší odpověď já tě jěště upřesním.
disi: Úplně na konec souboru na poslední řádek (samostatně) napiš PAUSE

dzordzi: Proč tak složitě. Normálně stačí spustit Příkazový řádek a dotyčný .bat soubor do něj stačí myší prostě přetáhnout

doplněno 10.04.12 19:54:

a zmáčknout enter

disi
hodnocení

Ahoj, program vypadá takto:

import java.util.Scanner;
public class trojclenka {
public static void main (String[] agr){
Scanner sken = new Scanner (System.in);
double jedna,dva, tri, ctyri;
System.out.println("Hmotnost celku (v jakékoli jednotce): ");
jedna = sken.nextDouble();
dva = 100;
System.out.println("Zadejte procentualni
podil celku: ");
tri = sken.nextDouble();
ctyri = jedna * tri / dva;
System.out.print(tri);
System.out.print ("% odpovida ");
System.out.print(ctyri);
System.out.print(" vami zvolenou jednotkou");
}
}