Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Java- Knížka nebo web

Od: tomt odpovědí: 2 změna:

Ahoj, napřed řeknu, že moc programovat neumím (umím html (počítá-li se to jako jazyk), CSS, a jsem absolutní začátečník ve VIsual Basicu), ale ten se asi přestanu učit, protože, a to se dostávám ktomu, proč sem píšu, se chci se učit v Javě.

A teď potřebuji dát pár rad.
Poradíte mi, nějakou dobrou knížku? Ale aby to pochopil normální člověk :) Ne aby tam byli jenom příklady, a vysvětlení žádné! :)

Chtěl bych dělat aplikace pro android, a z toho co jsem vyčetl na netu, tak je to prý java :) Ještě uvažuji o nějakém kroužku Javy ,
ale to až od dalšího školního roku :) Poradíte mi, jak se tu Javu naučit? Je mi 14, tak si myslím, že když začnu už teď, tak nic neskazím :)
Nějakou knížku popřípadě web :)

Díky moc za odpověď předem :)

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Jestli se nemýlím tak HTML programovací jazyk není to je pouze syntaxe.

doplněno 01.04.12 21:17:

Java se učí na vysoké škole. A radši se uč i češtinu tím totiž také nic neSkazíš ;)

doplněno 01.04.12 21:19:

A kniha zde: neo.cz/...

dzordz*
hodnocení

0x

Na developer.android.com najdete určitě všechno možné, ale jelikož to je anglicky nebo japonsky, tak vám to asi moc nepomůže.. leda byste už v tomhle věku zvládal číst odbornou literaturu.. Java má sama o sobě velmi dobrou dokumentaci i nejrůznější návody, ale to je taky všechno anglicky.

Možná do začátku nějakou libovolnou učebnici pro začátečníky, třeba jako odkazoval Fatalwir, je to doslova jen na pár hodin, a pak přejít rovnou na něco jako knihy.cpress.cz/... , s tím, že to už půjde pomaleji a možná se v tom budete plácat? :)

(jinak html má přímo v názvu, co je zač)

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.