Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Aukro - nedorucene zbozi

Od: kajdzaska* odpovědí: 2 změna:
Zakoupila jsem na Aukru předmět,který jsem zaplatila a stále mi nic nepřišlo..Protistrana nereaguje ani na email ani na telefon..Myslíte,že se to dá ještě nějak řešit?

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x

Dobrý den,
může být ten člověk v nemocnici nebo na dovolené.

Koukněte na tyto stránky:

aukro.cz/...

 

des*
hodnocení

0x

Samozřejmě,kontaktujte vedení Aukra,jsou na to zařízení.To ani nečtete práva kupujícího?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]