Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
mám takový problém, mám OS Windows 7 a Microsoft Ofiice 2010. Najednou mi ale zmizely ikonky, např. WORD, když napíšu nějaký dokument, tak místo toho jejich "loga"W tam není nic. (viz. odkaz) - ví někdo co s tím prosím? Na funkci to nemá vliv, ale docela mě to rozčiluje. :D
Koukněte se do ovládacích panelů - Možnosti složky - Typy souborů. U přípon DOC/DOCX/ODT, XLS/XLSX/ODS, PPS/PPTX/ODP, apod. nastavte otevírání daným programem (první skupinu otevírejte Wordem, durhou Excelem, třetí PowerPointem) a nastavte ikony tak, že ikona je uložena v C:Program FilesMicrosoft OfficeOFFICE14WORD.EXE, resp. EXCEL.EXE, resp. POWERPNT.exe
Případně můžete zkusit nástroj Obnovení systému, který najdete ve Start-Programy-Příslušenství-Systémové nástroje. Obnovte to na datum, kdy ikonky byly "správně".
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.