Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Nejde zvuk u PC

Od: jarahosek* odpovědí: 5 změna:

Zdravím,

manželce na svém netbooku zmizela ikonka na ovládání hlasitosti vpravo na liště a nejde ji v PC zvuk. Já nejsem žádný IT odborník takže vás prosím o radu čistě polopaticky:) Jinak používá Win XP a PC nemá CD jednotku

Díky za rady

Jarda

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

yery269
hodnocení

0x

Restartujte PC. Pokud to nepomůže, zkuste toto:

Klepněte na Start, poté na Ovládací panely. Zde vyhledejte Zvuky a zvuková zařízení a na kartě hlasitost zaškrtněte možnost "Umístit ikonu hlasitosti na hlavní panel". To by mělo pomoct. ;)

jarahosek*
hodnocení

Tak jsem to našel, nicméně to zakliknout nejde. Pak jsem si v tom okně všimnul nahoře, že je tam napsáno, že zvukové zařízení neexistuje:(

sondaw*

Podle toho, co ti píše, tak nemáš ovladače, klikni ve správci zařízení na tu zvukovku pravým myšítkem>Vlastnosti>Ovladač a uvidíš, jestli tam je, pokud ano, tak ho aktualizuj, jinak stáhni ze stránek výrobce ovladač ke své zvukové kartě a nainstaluj

ahasver4*
hodnocení

0x

Vždycky obdivuji,jak jsou ta naše Pc zákeřná.Sama od sebe nám mažou programy,zařízení i ovladače...Neříkala manželka,že by třeba něco instalovala?Program,aktualizaci?Máte tam integrovanou zvukovku nebo externí?Teda,napsal bych Vám aby jste skusil Obnovu systému ale nějak se bojím...:)

hodnocení

0x

Není to odpověď na otázku.

Ano, ty naše PC, to jsou fak záludná, zákeřná, jedovatá stvoření, co jen čekají, až chudáček človíček, který tomu moc nerozumí, klepne na nějakou klávesu. Hned toho využijí, sežerou si nějaký prográmek a potutelně čekají, co človíček, bude dělat dál. Jsem ráda, že PC, neumí mluvit, protože kdyby mně nadával, jako já jemu, šla bych se zastřelit.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: