Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Čím ulevit pravé ruce při práci na počítači?

Od: rony* odpovědí: 10 změna:

Strávím každý den několik hodin na PC, ale dost často mě bolí pravá ruka, kterou ovládám myš. Napadlo mě pořídit si trackball a ovládat ho levou rukou, zkrátka rozvrhnout tu námahu na obě ruce. Máte s tím nějaké zkušenosti nebo víte o jiném řešení? Díky.

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x

Taky u bedny několik hodin denně...

Jak píší jiní gelová podložka...

A v mém připadě myš která je tak velká že na dám pouze dva prsty a s nimi i klikám...

Jezdím maximálně 1cm od původního stanoviště myší což se pojevilo nulovoou únavou ruky..

hodnocení

0x

Pro myš a ruku si udělat měkkou podložku. Aby celá ruka i se zápěstím, spočívala na měkkém podkladu. Ne na tvrdém stole.

doplněno 09.02.12 23:20:

Nejde to, když jste někde v kanceláři. To jsem dostala doporučeno od lékaře, když jsem nemohla rukou hýbat, dostala jsem do zápěstí zánět. Přes měsíc jsem chodila na rehabilitace.

ahasver4*
hodnocení

0x

Až se Vám na pravém zápěstí v pravo udělá mozol,bude to lepší...:)Né,chce to fakt vysokou,měkou podložku a ruku držet volně...:)

ladinpraha*
hodnocení

0x

Loketní opěrku, dostatečně vysokou, aby se zápěstí neopíralo o stůl.

dzordz*
hodnocení

0x

Nepoužívat žádnou podpěrku ani nic, nemít ruku plácnutou na stole až někam k lokti ani do kopce a zalomenou o hranu, ale zapřenou o okraj stolu spodní částí dlaně a svalem pod palcem, tak 1.5cm od zápěstí. Myš nedržet v hrsti a nelítat celým předloktím, ale jen malík proti palci a hejbat jenom prstama. Dyžtak si zvedněte rychlost, aby vám stačil pohyb v rozsahu dvou, tří centimetrů na všechno. Pak vás může bolet jen horní strana dlaně z klikání, ale to by muselo bejt hodně hodně intenzívní :)

Tak, a máte to podrobně vysvětleno *frajer*

hodnocení

0x