Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Netbox - odstoupení od smlouvy

Od: ponybyt* odpovědí: 5 změna:

Ahoj, zajímalo by mě, zda někdo z Vás nemá zkušenost s podobným problémem:

Příští týden se budeme stěhovat ze stávajícího bytu. Bydlíme tu už přes rok. Ten 1. rok, co jsme tu bydleli, jsme právě měli internet od Netboxu. Smlouva nám vypršela na začátku tohoto září, tak jsme se ji rozhodli telefonicky prodloužit. Už tehdy (začátek září) jsme věděli, že se budeme muset do konce roku vystěhovat. Právě proto jsme se telefonicky ptali, jestli je možné uzavřít prodloužení smlouvy na dobu neurčitou. Říkali že ano, tak jsme smlouvu uzavřeli s tím, že výpovědní lhůta je 1 měsíc. V pátek jsem byla na jejich pobočce s tím, že se stěhujeme a musíme smlouvu zrušit, a že tedy doplatíme akorát ten prosinec. Ženská na pobočce mi odvětila, že to vůbec, že máme smlouvu na 1 rok a musíme zbytek tak jako tak doplatit. To si z nás jako dělají p*del?!
Lze to nějak řešit? Budou mít ještě ten hovor uložený? Tak mě to namíchlo, že mám zas úplně zkažený víkend...

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

tomasgulas
hodnocení

0x

Pokud u NetBoxu přechází smlouva z doby určité na neurčitou - je to možné, ale potom platíte za ten měsíc plnou cenu, viz jejich stránky. Jestli mají tel. hovor uložen nevím, stejně by se jakože ztratil. Jestli se při přechodu z doby určité na neurčitou uzavírá smlouva také nevím, nepotřeboval jsem to. Ale zkuste napsat sem:

netbox.cz/...

Heslo byste měl mít na smlouvě a tam to rozjeďte. Já tam kdysi udělal takové tóčo, že mi dokonce napsal i technik, který s tím neměl nic společného :-D

tomasgulas

Jo a dejte vědět, jak jste dopadl. NetBox začíná dostávat pomalu rysy UPC, tzn. začínají se měnit v obyčejné svině.

ponybyt*

Dávám vědět - neuspěli jsme, pry se jedna o novou smlouvu, pritom v telefonu se dusovali, ze je to jen prodlouzeni na dobu neurcitou...fakt mam ted zbytecne 3 tis. :-/

 

rebel*
hodnocení

0x

Ahoj, to nejste jediní, kdo řešili podobný problém. Ale od netboxu téměř není šance odstoupit bez sankcí, pokud tedy smlouvu nepřevedete na někoho jiného, kdo by o ni měl zájem. Příště doporučuju si všechny hovory se zákaznickou podporou nahrávat (oni si vás nahrávají také, a to dokonce i na zákaznickém centru u stolu). Já jsem to řešil trochu radikálněji, ale to je na dlouhé povídání. Můžu vám každopádně poradit hned poté, co můj právník situaci nějakým způsobem vyřeší.

markett*

Ahoj,

mám podobný problém. Uzavřela jsem smlouvu s Netboxem na 2 roky. Z důvodu stěhování jsem chtěla smlouvu ukončit po 7 měsících. Na moji novou adresu jejich signál nedosahuje. Bohužel mi bylo řečeno, že zbytek, tj. 17 měsíců( 5083Kč) musím doplatit. Nemají žádný storno poplatek, sankci za předčasné ukončení,...nic..VŠE SE MUSÍ ZAPLATIT! Službu tedy od srpna 2012 nevyužívám, přesto musím platit. Na někoho jiného smlouva přepsat jde, ale opět bude platit 2 roky, nikoho jsem ale nesehnala.

Nevíte na koho se obrátit, ČTÚ, ČOI,...? Je možnost se proti tomuto nějak bránit?

Díky Market

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]