Nejste přihlášen/a.
Prosím o radu mám nainstalované xp a píše mne to ve správce zařízení otazníky Další zařízení? Multimediální adaptér? Řadič sběrnice? nevím co stím jak nainstalovat ovladač nebo jak to zprovoznit jsem laik moc tomu nerozumím tak bych prosil podrobnou radu moc vám děkuji za rady které mne dovedou k úspěchu
doplněno 03.02.12 13:01:Ještě doplnuji co píše Driver Genius
Píše to.Zastaralé ovladačeRealtek High Definition Audio DriversAMD Chipset DriversATI Display DriversCompro Vista TH350i Videomate Seies DriversMarvell Yukon Ethernet Controller DriversJmicron IEEE 1394 Host Contoller Driversdoplněno 03.02.12 15:24:Ještě bych chtěl doplnit že mne nejde vypálit film na dvd v media plaer jen na Cd
Prostě Vám chybí ovladače.Některé si stáhne systém sám v aktualizacích.Některé ale budete muset nainstalovat sám.Ze stránek výrobce.Co máte v PC za komponenty zjistíte Everestem,ten Vám řekne o PC vše.
doplněno 03.02.12 00:28:Druhý program řekne,které chybějí.V trialu je nestáhne ale ukáže cestu jak k nim...
doplněno 03.02.12 00:35:A nebo,až a zda-li,použijete ten Everest,dejte sem screen,možná pomůžeme více...Bude vypadat asi takto..
doplněno 03.02.12 00:52: A aby to bylo všechno,tak ve Správci klepněte pravým na to zařízení kde je vykřičník a dejte aktualizovat,co to udělá...
Tak sem to udělal dle vaší rady ale nevím jak to stáhnu když napíšu do slunečnice co píše Driver Genius tak nic tak jak to mám udělat posílám ten dokument k počítači snad poradíte děkuji všem
Přehled informací Hodnota
Počítač
Operační systém Microsoft Windows XP Professional
Service Pack OS Service Pack 3
DirectX 4.09.00.0904 (DirectX 9.0c)
Jméno počítače DOMA-L8U7IU5GAA
Jméno uživatele Jirka
Základní deska
CPU typ Unknown, 2300 MHz
Název základní desky Neznámý
Čipová sada základní desky Neznámý
Pracovní paměť 1792 MB
BIOS Typ AMI (04/08/08)
Zobrazení
Grafická karta ATI Radeon 2100 (700 MB)
Grafická karta ATI Radeon 2100 (700 MB)
Monitor Monitor Plug and Play [NoDB] (YE6U000246)