Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Mazání megaupload

Od: polinek* odpovědí: 9 změna:

moc tomu tedy nerozumím,ale děsí mne to ,,,co to znamená ,ýa od čtvrtka se budou mazat servery megauploade? Prý se přijde o fotky a atd... Pište čitelně nejsem odborník díky

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

bena*
hodnocení

0x

Pokud jste na Mageaupload.com nahrál nějaké soubory (fotky, písničky, hudbu, apod.), tak to nahrané bude smazané, protože se Megaupload ruší.

Soubory, které máte v počítači jsou Vaše a o ty nepřijdete.

ahasver4*
hodnocení

0x

Pokud tam nic nemáte,nemusíte se děsit.Právníci Megauploadu zatím ješte bojují..:)Sám jsem zvědav jak to dopadne.

cinematic*

A kdyby to náhodou nedopadlo dobře... :)

Mazání megaupload
polinek*
hodnocení

já si jen stáhla několik písniček z Youtube a nahrála pár filmů z ulož to. Asi mne za to zavřou...

Ale s těma fotkama nevím,,,co to je megaupload ,jak to poznám ,,hm..

ahasver4*

Jak poznáte Megaupload?Teď takhle...:)

doplněno 30.01.12 23:30:

Jednoduše řečeno,zablokovali ho.Modlete se abychom podobný obrázek neviděli stále častěji...

doplněno 30.01.12 23:32:

Jééé,teď jsem si všiml to o tom zavření.Buďte v klidu,tolik kriminálů nemaj aby nás tam všechny zavřeli,už teď je maj přeplněný...:)

Mazání megaupload #2
jimmyfloyd*

tam jsem snad nikdy nic nestáhnul a měsíčně v průměru tak 100gb

3 týdny nic a pak se 2 dny stahování nezastaví

rekord mám asi 74 gb za den...

cinematic*

A kdyby to náhodou nedopadlo dobře, tak...

ahasver4*
hodnocení

0x
Nový Megaupload roste v RuskuTohle je nový titulek na Seznamu,prostě jeden padne,druhý vyroste...
juldab*