Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Nejde mi zvuk v pc

Od: donislav* odpovědí: 6 změna:

DOBRÝ VEČER,CHCI SE ZEPTAT ŠIKOVNÝCH LIDIČEK OHLEDNĚ MÉHO NOTB. NĚCO SE MI STALO SE SYSTÉMEM A PROTO JSEM HO DONESL K ODBORNÍKOVI,ZA PÁR DNŮ JSEM SI VYZVEDL ALE NEJDE ZVUK, PÁTRAL JSEM A BYLO MI PC SDĚLENO,ŽE ZVUKOVÉ ZAŘÍZENÍ SE V PC NENACHÁZÍ.BYL JSEM Z TOHO ZMATENÝ, ZVUK ŠEL A PO OPRAVĚ NE? KAM PROSÍM ZVUK.ZAŘÍZEN Í ZMIZELO, JSEM DŮCHODCE A JE PRO MĚ FIN.ZÁTĚŽ HO DÁVAT ZNOVU OPRAVOVAT.KDE MÁM PROSÍM HLEDAT, PORA´DTE ZOUFALÉMU DĚDKOVI.DĚKUJI.ZDENĚK

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

ladinpraha*
hodnocení

2x

Na každou opravu se přece vztahuje záruka, takže bych opravu reklamoval. Jinak lze konstatovat, že většina problémů s PC nebo NB se dá vyřešit doma a neplatit nekřesťanské ceny v servisech. Podíval bych se ve svém okolí, v rodině a pod. po někom, kdo tomu alespoň trochu rozumí a bude ochoten případně pomoci.

Podívej se do správce zařízení, jestli je v pořádku ovladač zvuku. Případně napiš, co a kde ti NB hlásí.

donislav*
hodnocení

zkoušel jsem všechno a pořád že zvukové zařízení v pc neexistuje.jsem z toho paf.

ahasver4*
hodnocení

2x

Zase se to asi nebude líbit ale skuste obnovu systému Start Všechny programy Příslušenství Systémové nástroje a Obnovu systému.Zkuste nejbližší bod obnovy.Já nevím,co Vám ten odborník opravoval,dal by se zvolit i bod obnovy na datum kdy to ještě šlo...Ale aby to neudělalo víc škody než užitku.Tak pro jistotu ten nejbližší bod...

donislav*
hodnocení

díky moc,bod obnovy jsem zadal ale pořád mi to hlásí,že zvuk.zařízení neexisatuje.jsem z toho blázen.

ahasver4*

Jaká je značka toho notebooku?Když ji budem vědět,třeba se pohneme dál..

pepazdep
hodnocení

0x